Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، رضا اکبری امروز در سفر به جیرفت اظهار کرد: یکی از وظایف و فعالیت‌های مهمی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ انجام می‌دهد رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح کشور است.

 معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: در پروژه‌های متعددی که در سطح کشور داریم یکی از پروژه‌های مهم ایمن‌سازی و تعریض محور جیرفت - بلوک - فاریاب در شهرستان جیرفت است که از سنوات قبل شروع شده و در مقاطع مختلفی کار به نتیجه رسیده و کار تمام شده و همچنین بخش‌های در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همین امروز پیمانکارانی که داخل مسیر بودند اقدامات خوبی در حوزه راهداری انجام می‌دادند به ویژه ایجاد نرده پل‌ها و خط کشی مسیر توسط اکیپ‌هایی انجام می‌شد که کمک قابل توجهی به ایمنی این محور خواهد کرد.

 وی با قدردانی از اعظمی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این روند بیان کرد: از ابتدای خروجی شهر جیرفت تا شهر بلوک که حدود ۶۵ کیلومتر است، حدود ۲۳ و نیم کیلومتر تا الان تمام و تعریض شده است و حدود هشت و نیم کیلومتر پیمانکار در حال کار است که به‌زودی این مقاطع تعریض و شانه‌سازی خواهد شد.

 معاون راهداری سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور بیان کرد: مجموعا ۳۴ نقطه حادثه‌خیز با انجام اقدامات راهداری در این مسیر حذف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با این اقدامات از نظر هندسی و مهندسی راه جاده تعریض می‌شود و حدود مشخصات فنی ارتقاء پیدا می‌کند، ادامه داد: اما اینکه تصادفات محور، روند کاهشی داشته باشد را شاهد نخواهیم بود.در طول مسیر هزاران دسترسی وجود دارد که قابل ساماندهی به سرعت نیست و تقریبا می‌شود گفت مناطق مسکونی از هر نقطه‌ای ورود و خروج روی جاده دارند که حوادث ترافیکی را افزایش می‌دهد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حنل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: بعد از انجام  اقدامات بهسازی و تعریض در این محور باید با یک برنامه مشخص کار آرام‌سازی در مناطق مسکونی این محور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان انجام شود که بتوانیم ایمنی را در این محور افزایش دهیم.

اکبری با اشاره به احداث ۱۲ کیلومتر باند دوم که محور بزرگراهی مثبت و قابل قبولی در این منطقه است، گفت: ان‌شاءالله در برنامه‌های اوایل سال ۱۴۰۰ یک نگاه ویژه‌ای در مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به این محور خواهیم داشت.

وی از همکاری مجموعه استان کرمان برای کمک در تعریض و ایمن‌سازی این محور خبر داد و عنوان کرد: با اعلام کمک استانی به میزان ۲۰ میلیارد تومان، سازمان راهداری هم مصمم است با اختصاص ۲ برابری این اعتبار یعنی ۴۰ میلیارد تومان به تسریع در روند این پروژه کمک کند.

انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: محور جیرفت فاریاب ایمن سازی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای کشور رضا اکبری راهداری و حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود

ابراهیم بازیان در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: روز پنجم اردیبهشت، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس به عنوان یک روز تاریخی ثبت می‌شود.

وی افزود: این رخداد با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه ارکان ذی‌مدخل در موضوع مردمی سازی بخشی از اقتصاد دولتی در ایران پیرو تلاش‌های صورت گرفته در بیش از دو دهه از تاریخ تصویب واگذاری این دو باشگاه عظیم القدر انجام می‌شود. نهایتا قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید و به طور رسمی و نمادین واگذاری این دو باشگاه از دولت به بخش خصوصی انجام می‌شود.

بازیان تاکید کرد: امیدواریم پنج اردیبهشت سرآغاز دوره شکوفایی، پیشرفت و نقطه عطفی در جهت شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال و فعالیت‌های این دو باشگاه قرار بگیرد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی بیان کرد: پس از هشت بار مزایده بالاخره وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در تعامل نزدیک با وزارت ورزش و در یک نگاه همگام، همراه و همه جانبه با همه ارکانی که به نوعی نقش و سهمی در این واگذاری داشتند در یک بازه زمانی اندک کمتر از دو ماه به ثمر رسید.

به گفته بازیان، با همت دولت، وزیر اقتصاد و ورزش این اتفاق به میمنت شکل گرفت. در گام اول پذیرش این دو باشگاه در بازار فرابورس ایران ۱۰ درصد این دو باشگاه به مردم واگذار شده بود که اگر این اقدام نبود امروز شاید توفیق واگذاری سهام این دو باشگاه را به این زودی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: گام مهم دیگر باز هم در دولت سیزدهم در طلیعه سال جهش تولید با تاکیدات صریح، واضح و متقن مقام معظم رهبری، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی توانست این امر مهم را در یک حرکت همگام و همسو به نوعی که همراهی رسانه و افکار عمومی انجام دهد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: واگذاری سرخابی‌ها برگ برنده دولت بود که در این گام عملیاتی شد. در تاریخ سوم اردیبهشت این مزایده در بازار فرابورس ایران به وقوع پیوست و با اعلام نتیجه با تشکیل دو کنسرسیوم که یکی نفتی شامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و دیگری شش بانک خصوصی بود انجام شد. امیدواریم این واگذاری نقطه عطفی در ورزش و فوتبال کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • محور هراز بازگشایی شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی