Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@15:02:48 GMT

AFC: تراکتور قدرتمندتر از نمایش‌های اخیرش است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۰۹۱

AFC: تراکتور قدرتمندتر از نمایش‌های اخیرش است

به گزارش فارس، امشب در چارچوب مرحله چهارم گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور از ساعت 19 و 30 دقیقه به مصاف نیروهوایی عراق خواهد رفت. تراکتور هر 3 بازی گذشته خود را با تساوی به پایان برده و اکنون با 3 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش امروز خود از لزوم پیروزی تراکتور در این مسابقه صحبت کرد و نوشت: تراکتور باید تساوی‌های خود را به برد بدل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC نوشت: زمانی که محمد عباس زاده مقابل پاختاکور در هفته اول 2 گل به ثبت رساند این گونه می‌آمد که تراکتور اولین پیروزی خود را در بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا پس از سال 2016 به ثبت می‌رساند ولی این اتفاق رخ نداد و ازبک‌ها 3 بار در 13 دقیقه گل زدند و بازگشتی خوب داشتند. البته تراکتور به بازی بازگشت و توانست یک گل بزند و بازی به تساوی کشیده شود. از آن زمان تراکتور در هر 2 مسابقه خود مقابل شارجه و نیروهوایی دیگر گل نزد و نتوانست مثل بازی اول کار کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از قرار داشتن تراکتور در رده دوم نوشت و مدعی شد که این تیم می‌تواند در لیگ برتر فوتبال ایران نیز به نایب قهرمان تبدیل شود.

AFC نوشت: با اینکه در رده دوم گروهی تراکتور قرار دارد ولی اصلا این مسئله کافی نیست و تراکتور باید بتواند امتیازهای بیشتری کسب کند. آنها یک بار دیگر مقابل نیروهوایی بازی می‌کنند و باید بتوانند تساوی را به پیروزی تبدیل کنند. آنها به نظر قوی‌تر از 2 بازی آخرشان می‌رسند و قدرتمندتر به نظر می‌آیند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هشتم این رقابت ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ۲ تیم به مساوی یک بر یک دست یافتند.
همچنین قرار بود دیدار تیم های استقلال ملاثانی اهواز و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز بر گزار شود اما این بازی به تعویق افتاد.
با پایان یافتن هفته بیست و هشتم تیم خیبر خرم آباد در یک بازی پرگل خانگی با نتیجه چهار بر سه از سد دریا بابل انتهای جدولی و در خطر سقوط گذشت و با ۶۴ امتیاز همچنان در صدر باقی ماند، چادر ملو اردکان یزد با ۵۷ امتیاز دوم است، تیم فجر با یک بازی کمتر و با ۵۵ امتیاز سوم است و در صورتی که بتواند بازی عقب افتاده خود را ببرد می تواند به رده دوم جدول صعود کند.
همچنین تیم نفت مسجدسلیمان هم که شانس صعود به لیگ برتر را دارد با ۵۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.
مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.
در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.
هم اینک در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت