Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک های مومنانه ویژه ماه رمضان با همت حوزه های بسیج و مساجد و هیئت های مذهبی بسته‌بندی و به خانواده های نیازمند و بی‌بضاعت توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم،با آغاز موج چهارم شیوع کرونا مرحله جدید همدلی و کمک‌های مومنانه مردم خیر و نیکوکار قم در ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کمک ها در قالب بسته های معیشتی به تعداد ۱۵ هزار بسته را شامل می شود که از ابتدای ماه مبارک رمضان  با همت حوزه های بسیج و مساجد و هیئت های مذهبی بسته‌بندی و به خانواده های نیازمند و بی‌بضاعت توزیع شده است.

 

طرح‌های مومنانه با تشکیل ۸۲ مدیر محله در مناطق مختلف شهر قم در حال اجرا است و پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان حدود ۳۰ هزار  بسته به  ارزش میانگین هر بسته چهارصد هزار تومان در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شود.

 

طبخ غذا و توزیع آن از دیگر اقدامات گروه های جهادی است که در مناطق  شهر در قالب سفره های کریمانه برپا شده است.در این سفره های کریمانه روزانه بین ۷۰۰ تا یک هزار پرس غذای گرم آماده و در بین مردم نیازمند توزیع می شود.

 

یکی دیگر از کارهای خداپسندانه که در قالب طرح های مومنانه در حال اجراست آزادی زندانیان بدهکار است.در این بین برخی از خانواده های متوفی از بیماری کرونا به جای هزینه های مجالس ترحیم و بزرگداشت جانباختگان از کرونا

هزینه ‌های آن را برای آزادی زندانیان تقدیم می کند که که آمارها از آزادی حدود ۳۰ نفر از آنها در این ماه مبارک حکایت دارد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی بسته معیشتی ماه رمضان ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند

علی محمد قادری در جلسه بررسی فرایند اجرایی طرح ملی «خانواده میزبان» افزود: صلاحیت این خانواده ها در کارگروه های شهرستانی و استانی مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن با طی کردن دوره آموزشی، در صورت آمادگی میزبان، کودکان به صورت موقت تا زمان تعیین تکلیف آنان برای ورود به خانواده دائمی خود جهت بازپیوند به خانواده زیستی، نگهداری در خانواده خویشاوندان یا فرزندخواندگی به عنوان مهمان در خانواده میزبان حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۷ کودک در ۱۳ استان اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، تهران، قزوین، اصفهان، خوزستان، کرمان، مازندران، کرمانشاه، سمنان، مرکزی و همدان وارد خانواده میزبان شده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن بررسی مستندات و گزارشات گفت: انتخاب خانواده شایسته برای فرزندان سازمان و همچنین انتخاب موسسات خانواده محور حائز صلاحیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از سوی ستاد و استانها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

قادری تأکید کرد: خانواده هایی که این کودکان به آنان سپرده می شود باید از شایستگی و صلاحیت کامل برخوردار باشند و نظارت لازم و کافی بر این امر صورت پذیرد.

وی با تأکید بر اهمیت ویژه این طرح و لزوم حضور کودکان در خانواده ها بجای نگهداری در مراکز نگهداری بر اساس تعالیم اسلامی و ملی، گفت: باید روند اجرایی مرحله به مرحله طرح در جلساتی ماهیانه متشکل از نمایندگان حوزه های اجرایی و نظارتی سازمان مورد بررسی قرار گیرد و گزارش جزئیات ارائه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز