Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سوئدی باشگاه میلان با دستکاری برگه تمدید قراردادش نام "بنجامین باتن" را به آن اضافه کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، روز گذشته زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی باشگاه میلان قرارداد خود را با این باشگاه به مدت یک سال دیگر تمدید کرد. این مهاجم کهنه کار که در حال حاضر 39 ساله است همچنان در بالاترین سطح فوتبال بازی می کند و این موضوع باعث شده است که در رسانه ها او را به "بنجامین باتن" ساخته معروف دیوید فینچر تشبیه کنند که به جای پیر شدن روز به روز جوان تر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حال این مهاجم سوئدی با دستکاری برگه قراردادش، تصویری از خودش در حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر کرده است که قراردادش را با نام بنجامین باتن امضا می کند. 

زلاتان تا به امروز در 130 بازی برای میلان 84 گل به ثمر رسانده است و با تمدید قراردادش سال آینده نیز او را در لباس میلان خواهیم دید.

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پرسپولیس - استقلال، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟ با آخرین نفس هایم، چند خطی در ستایش فلورنتینو پرز و آندره آ آنیلی در ستایش هواداران و بازیکنانی که فوتبال را نجات دادند؛ فوتبال مال ماست نه چند مدیر طماع

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بنجامین باتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است