Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:20:23 GMT

انتشار ویدئوی «مادر امت» توسط فرهنگسرای ارسباران

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۲۴۳

انتشار ویدئوی «مادر امت» توسط فرهنگسرای ارسباران

‍‍‍‍‍‍

دریافت 23 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها، نماهنگی از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای دربارۀ آن بانوی بزرگ تاریخ اسلام، با عنوان «مادر امت» منتشر شد.

در این ویدئو ابعاد مهم وجودی حضرت خدیجه(س) همچون فطرت پاک، ارزش مضاعف شرف همسری پیامبر اعظم(ص) برای حضرت خدیجه(س)، همیاری پیامبر اسلام(ص) در سختی‌های شروع رسالت حضرت،‌ پیشتازی در ایمان و صرف «همه» ثروت‌شان در راه ترویج اسلام و تقویت حضرت محمد مصطفی(ص) در کلام رهبر انقلاب بازخوانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5195723

منبع: مهر

کلیدواژه: حضرت خدیجه س فرهنگسرای ارسباران ماه رمضان ۱۴۰۰ معرفی کتاب کتاب انتشارات شهید کاظمی نقد کتاب ادبیات داستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سعدی نهاد کتابخانه های عمومی کشور دفاع مقدس جنگ تحمیلی روانشناسی ادبیات کودک و نوجوان کتاب و کتابخوانی یادروز سعدی تازه های نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان به شرح زیر است:

بسمه تعالی
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون
این وعده تخلف ناپذیر الهی است که ظالمان را در شدیدترین حالت به سزای اعمال ناشایست خود می‌رساند و در این مسیر مردان و زنان شجاع و مومن در سرتاسر عالم کارگزاران و سربازان تحقق این امر الهی هستند. قریب به هفت ماه است که رژیم کودک کش اسرائیل با قساوت قلب و بی‌رحمی تمام، زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه مقاوم را به خاک و خون کشیده و جسارت و حماقت خود را به جایی رسانید که در جلوی دیدگان دولت‌های خاموش مدافع حقوق بشر، هفت نفر از برگزیدگان سپاه اسلام را به شهادت رسانید و مستقیماً به خاک جمهوری اسلامی ایران در سوریه تجاوز نمود.
اینک و با فرمان پرصلابت رهبر حکیم و شجاع انقلاب اسلامی، توسط فرزندان سپاه اسلام پاسخی اولیه بر این حملات ددمنشانه داده شد و انشاالله پاسخ‌های اصلی و تمام کننده در راه خواهد بود.
ما معلمان و فرهنگیان و اعضای تشکل‌های فرهنگیان سراسر کشور ضمن لبیک به فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و حمایت از این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیرو‌های مسلح آمادگی خود را برای حضور در لشکر آزادسازی قدس به رهبری مقام معظم رهبری اعلام می‌نمائیم و تا پایان جان در این راه مقدس استقامت خواهیم نمود. تا لحظه‌ای که آن منادی حق و منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداه ظهور کنند و پرچم پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت را در سراسر عالم به اهتزاز درآورند و ریشه ظالمان عالم را نابود کنند.
إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» منتشر شد
  • تشکر تشکل‌‌های فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران
  • چرا از ۱۲۴ هزار پیامبر، حتی یک پیامبر زن نداریم؟
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانیان
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان بهمنی نژاد در مرکز گلستان
  • آغاز مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان بهمنی نژاد در مرکز گلستان