Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@09:21:44 GMT

رکورد جدید مرتنس با گلزنی برای ناپولی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۲۸۶

رکورد جدید مرتنس با گلزنی برای ناپولی

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال ناپولی با گلی که برای این تیم مقابل لاتزیو به ثمر رساند، یک رکورد فردی جدید برای خودش به ثبت رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دریس مرتنس با به ثمر رساندن گل دوم دوم پیروزی 5 بر 2 شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال ناپولی برابر لاتزیو در هفته سی‌و‌دوم سری A به رکورددار گلزنی برای این تیم در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل که ستاره بلژیکی آن را با ضربه ای تماشایی از روی خط محوطه جریمه به ثمر رساند، یکصدودومین گل او برای ناپولی در سری A بود که او در کنار آنتونیو وویاک، ستاره سابق این تیم در دهه 30 میلادی به عنوان برترین گلزنان تیم جنوب ایتالیا در لیگ قرارداد.

مرتنس پس از به ثمر رساندن این گل احساساتی شد و بعد از اشاره به سوی آسمان اشکی که در چشمانش حلقه زد را پاک کرد.

طبق گزارش رسانه‌های محلی دلیل احساساتی شدن مرتنس درگذشت مادربزرگش بوده که هفته گذشته جان سپرد و به همین دلیل هم ستاره ناپولی گلش را به او تقدیم کرد.

ناپولی با کسب پیروزی برابر لاتزیو 63 امتیازی شد تا همچنان در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقیبی جدی برای تیم‌های بالای جدولی به خصوص یوونتوس و آتالانتا و میلان باشد.

سری A| ناپولی با 5 گل از لاتزیو انتقام گرفت/ شاگردان اینزاگی در ناپل تحقیر شدند

انتهای پیام/

   

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لاتزیو ناپولی سری A لاتزیو ناپولی سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • گلزنی در فوتبال با چاشنی تحقیر مدافعان حریف! / فیلم