Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@14:14:17 GMT

تغییر جالب در ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گوا هند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۲۹۹

تغییر جالب در ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گوا هند

ورزش 3: بعد از دستیابی به ٩ امتیاز و صدرنشینی در گروه که خیال شاگردان گل‌محمدی را برای صعود تا حد زیادی راحت کرده، آنها قصد دارند برای فرار از فشردگی بازی‌ها دست به تغییراتی زده و با چهره‌ای جدید برابر گوآ هند در بازی برگشت حاضر شوند.

اولین تغییر مربوط به اولین خط است و بوژیدار رادوشوویچ اولین حضور آسیایی خود را بالاخره تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوژیدار که طی فصول اخیر همواره پشت سر علیرضا بیرانوند قرار داشت و شماره یک تیم ملی فرصت بازی در آسیا را به او نمی‌داد، اکنون در دوره حضور حامد لک و بعد از گلایه‌ای که یحیی در نشست خبری نیز نسبت به دریافت گلش برابر گوآ داشت، اکنون فرصت بازی آسیایی را نیز به دست آورده و باید دید چه نمایشی مقابل این حریف خواهد داشت.

در خط دفاعی نیز زوج سیدجلال حسینی و محمد‌حسین کنعانی زادگان در کنار هم حاضر خواهند بود و در سمت راست مهدی شیری و در سمت چپ نیز علی شجاعی اولین حضور فیکس خود در این فصل از رقابت‌ها را پی خواهند گرفت. بعد از اینکه وحید امیری و سیامک نعمتی زوج تهاجمی و غیرتخصصی دو سمت دفاعی پرسپولیس را شکل دادند باید دید اینبار شیری و شجاعی چه خواهند کرد.

در پست هافبک دفاعی نیز میلاد سرلک بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و البته سورپرایز یحیی سود بردن از محمد شریفی جوان و ناشناخته برابر گوآ هند خواهد بود. در سمت راست امید عالیشاه و در سمت چپ نیز مهدی ترابی برابر حریف به میدان می‌روند و احسان پهلوان، کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی تغییرات این پست نسبت به بازی قبلی مقابل این حریف خواهند بود.

زوج تهاجمی دیدار قبل بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر خواهند شد و امیدوار خواهند بود برخلاف اولین تقابل با گوا هند اینبار موفق شوند تا نام خود را به عنوان گلزنان این بازی مطرح کنند.

یحیی گل‌محمدی با تفکری قابل دفاع و با پشتوانه صدرنشینی ٩ امتیازی تیمش، در چهارمین بازی در مرحله گروهی این فرصت را به دست آورده تا با ایجاد تغییراتی ۶ نفره، فرصت استراحت مناسبی برای شاگردانش شکل دهد و باید دید در این جدال شرایط برای او و تیمش به چه شکل پیش خواهد رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ

سیدجلال حسینی

محمدحسین کنعانی زادگان

مهدی شیری

علی شجاعی

میلاد سرلک

محمد شریفی

امید عالیشاه

مهدی ترابی

شهریار مغانلو

عیسی آل کثیر

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسپولیس گوا هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند

مهاجمان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس وضعیت مبهمی در تراکتور دارند...

طرفداری| ارسلان مطهری و مهدی عبدی در تراکتور تبریز نتوانستند جایگاه ثابتی پیدا کنند و آینده آنها در این تیم مبهم به نظر می‌رسد.

ارسلان مطهری که در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم به تراکتور پیوست، در طول این مدت فرصت‌های زیادی برای بازی پیدا نکرد و بیشتر نیمکت‌نشین بود. او که در استقلال به دلیل بازی کم و ضعیف مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، امیدوار بود با حضور در تراکتور فرصت بیشتری برای عرض اندام داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.

مهدی عبدی دیگر مهاجم تراکتور نیز شرایطی مشابه مطهری دارد. او که در پرسپولیس به عنوان مهاجم ذخیره به میدان می‌رفت، در تراکتور نیز نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند و بیشتر نیمکت‌نشین بود.

عملکرد ضعیف خط حمله تراکتور در این فصل با انتقاد زیادی روبرو بود و در نهایت به جدایی پاکو خمز انجامید. ناتوانی این دو مهاجم در استفاده از فرصت‌های محدود به دست آمده نیز مزید بر علت شد.

با تغییر سرمربی تراکتور و حضور مربی جدید، هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار مطهری و عبدی خواهد بود. برخی معتقد هستند این دو مهاجم فرصتی دوباره برای اثبات خود خواهند داشت، اما برخی دیگر باور دارند که آنها دیگر جایی در برنامه‌های تراکتور ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها