Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، درباره حضور احتمالی محسن هاشمی در انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری، گفت: ظاهرا هاشمی برای حضور در انتخابات دو شرط اطمینان از احراز صلاحیت و معرفی به عنوان گزینه جبهه اصلاحات را مطرح کرده است.

محمد نمازی روز جمعه در گفتگو با ایرنا درباره اظهارات محمد عطریانفر درباره حمایت حزب کارگزاران از نامزدی محمد جواد ظریف، گفت: در پیگیری‌هایی که در این باره کردم به مستندی نرسیدم که نشان دهد این موضوع در شورای مرکزی حزب کارگزاران به تصویب رسیده باشد البته دور از ذهن نیست که موضوع نامزدی احتمالی ظریف مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران افزود: یکی از رسانه‌ها به نقل از من مصاحبه‌ای درباره حمایت از نامزدی ظریف از سوی حزب کارگزاران منتشر کرد که از این موضوع بسیار تعجب کردم اگر چه این موضوع را تکذیب نمی‌کنم. ظریف در صورت اعلام داوطلبی به احتمال قوی یکی از نامزد‌های موردنظر حزب کارگزاران خواهد بود.

نمازی درباره احتمال نامزدی محسن هاشمی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هاشمی جزو نامزد‌های اصلی حزب کارگزاران بود، اما خودش قصد جدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد. ظاهرا هاشمی برای حضور در انتخابات دو شرط مطرح کرده است که در صورت تحقق آن‌ها به عرصه بیاید. شروط هاشمی درباره اطمینان خاطر از احراز صلاحیت از سوی شورای نگهبان و اجماع جبهه اصلاحات ایران است. اگر چه به اعتقاد من هنوز موضوع حضور هاشمی در عرصه انتخابات قطعیت ندارد.

وی درباره احتمال اعلام نامزدی سید مصطفی تاج‌زاده فعال اصلاح‌طلب برای انتخابات ریاست‌جمهوری و تفاسیر جناح رقیب از این رفتار، یادآور شد: در صحبتی که حدود دو، سه هفته پیش با او داشتم حرفش این بود که «ما نامزد خود را معرفی می‌کنیم و در پی تأیید آن هستیم و اگر نشد، بعد تصمیم می‌گیریم.» به تازگی هم صحبت‌های بسیاری درباره نامزدی تاج‌زاده عنوان شده و دوستان درپی مطرح کردن او هستند. تا جایی که می‌دانم او این موضوع را تکذیب نکرده است.

نمازی ادامه داد: از آنجا که شرایط آمدن سید حسن خمینی فراهم نشد، شاید همه احزاب عضو جبهه اصلاحات ایران تصمیم گرفته‌اند اگر نامزدی دارند برای ثبت‌نام اقدام کند و شاید بحث نامزدی تاج‌زاده هم بر همین اساس مطرح شده است. حسین مرعشی نایب رییس اول جبهه اصلاحات هم در مصاحبه‌ای بحث ائتلاف را به بعد از تأیید نامزد‌ها موکول کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محسن هاشمی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری حزب کارگزاران جبهه اصلاحات برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد

۱۵ نفر در انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند که در بین آنها نامی از سرپرست فعلی این فدراسیون دیده نمی‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهلت ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج که از روز 15 فروردین ما آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش

 

در طول این 10 روز کاری، 15 نفر اقدام به نام‌نویسی کردند که در بین آنها نام شادی پریدر سرپرست فدراسیون دیده نمی‌شود. این در حالی بود که پریدر روز گذشته استعفا کرده بود تا بتواند ثبت‌نام کند، اما پس از صحبت با وزیر ورزش از این کار خودداری کرد.

کاظم دستگردی سرپرست دبیری و و دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: تا روز قبل فقط سه نفر ثبت‌نام کرده بودند، اما پس از آنکه مشخص شد پریدر ثبت‌نام نمی‌کند، 12 نفر امروز به فدراسیون مراجعه کردند. البته با توجه به اینکه مدارک برخی از این افراد کامل نیست، فعلاً اسامی نفرات ثبت‌نام کننده را اعلام نمی‌کنیم و این کار روز شنبه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی؛ به جای ساخت مسجد، مشکلات حمل و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی به جای ساخت مسجد
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی ؛ به جای ساخت مسجد ، مشکلات حمل‌ و نقل عمومی تهران را حل کنید