Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به تکمیل اسکله بحرکان فقط ۱۰میلیارد ریال در اختیار پروژه قرار گرفته است . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از شیلات خوزستان، فتح الله ابوعلی اظهار داشت: در سال 99 مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل اسکله بحرکان به عنوان بزرگترین اسکله درون دریایی خاورمیانه اختصاص یافت و تلاش مجموعه شیلات براین است که هرچه زودتر این مجموعه تکمیل شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت 26 پست اسکله شناور مسافری جنوب کشور/ تمام بنادر ایران به سامانه اطفای حریق مجهز می‌شونددستور رئیس ‌دادگستری هرمزگان برای کاهش 40 درصدی عوارض حمل خودرو از اسکله بندر پُهل به قشم ‌اسکله صادراتی فرآورده‌های پتروشیمی بوشهر افتتاح شد

وی افزود: طی روزهای گذشته نامه ای برای درخواست تخصیص اعتبارات تکمیل این پروژه از شیلات ایران و خوزستان به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است‌.

ابوعلی با بیان اینکه تکمیل اسکله بحرکان اولویت اصلی شیلات است گفت : در مراحل بعد ساختمان‌های اداری و امکانات لازم برای این مجموعه ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام عصر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان با حضور دکتر هدایت مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور، با بیان اینکه اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است، گفت: سد چناره در چرداول که تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است با وجود انجام مطالعات، توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات خارج شده که درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری خصوصاً در مرکز استان بسیار فرسوده است به طوری که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که رفع آن اعتبار مناسب و کار شبانه روزی و جهادی می‌طلبد.

هژبری ضمن بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های گل‌گل فرسوده است، توضیح داد: برخی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی در حوزه حمل و نقل درون شهری نیز خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های درون شهری در ایلام بسیار فرسوده هستند و تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمت در اربعین و مرکز استان داریم که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

کد خبر 6088259

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد