Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:21:53 GMT

حمایت باشگاه تراکتور از رسول خطیبی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۴۶۸

حمایت باشگاه تراکتور از رسول خطیبی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم جمالی مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت این تیم تبریزی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در امارات، اظهار کرد: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و پس از دیدار مقابل نیروی هوایی عراق، کادر فنی به‌دنبال انجام یک ریکاوری مطلوب برای بازیکنان بود تا آن‌ها از لحاظ بدنی مشکلی در دور برگشت نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط تیم از هر جهت خوب است و ان‌شا الله امروز برای کسب ۳ امتیاز به زمین مسابقه خواهیم رفت.

او  با اعلام حمایت جدی باشگاه تراکتور از رسول خطیبی، عنوان کرد: بنا به تاکید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، باشگاه به طور کامل  از رسول خطیبی (سرمربی تراکتور) حمایت می‌کند و مسئولان  برنامه‌ای ۵ ساله برای موفقیت تراکتور با خطیبی در نظر دارند.  

او در خصوص گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: فاصله تیم‌ها در گروه ما کم است که این موضوع نزدیکی قدرت تیم‌ها را نشان می‌دهد. ان‌شا الله در نخستین دیدار دور برگشت، با یک آرایش جدید و با توان بیشتر به میدان می‌رویم. کادر فنی در ۲ روز گذشته بیشتر به‌دنبال ریکاوری و افزایش توان روحی و جسمی بازیکنان بود.  

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور درباره میزبانی امارات، گفت: با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی AFC، تیم از لحظه ورود به شهر شارجه امارات در قرنطینه است و اعضای تیم فقط برای تمرین و بازی می‌توانند از هتل محل اقامت‌شان خارج شوند. با این حال، کادر فنی برنامه‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته است.  

جمالی به تمجید از هواداران تراکتور پرداخت و خاطر نشان کرد: هواداران ما فقط هوادار نیستند؛ آن‌ها با تراکتور زندگی می‌کنند. ان‌شا الله امروز با کسب ۳ امتیاز بخشی از محبت هواداران‌مان را جبران کنیم.   

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور در پایان گفت: مدیران باشگاه به دنبال ایجاد ثبات در تراکتور هستند و نخستین گام برای ایجاد ثبات نیز حمایت و حفظ رسول خطیبی است. مدیریت باشگاه در نظر دارد با رسول خطیبی به کار خود ادامه می‌دهد و ان‌شا الله شرایط روز به‌ روز بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

تراکتور صفر - نیروی هوایی عراق صفر/ موتور تراکتور بازهم روشن نشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور رسول خطیبی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه تراکتور رسول خطیبی ان شا الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست‌ گروه‌های فلسطینی برای مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان

گروه‌های ملی و اسلامی در رام‌الله و البیره واقع در کرانه باختری برای مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست فراخوان داده‌اند.

به گزارش ایسنا، گروه‌های ملی و اسلامی در شهرهای رام‌الله و البیره خواهان مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان و فعال‌سازی کمیته‌های امنیت مردمی در شهرک‌های فلسطینی شدند.

براساس گزارش خبرگزاری شهاب، این گروه‌ها بر اهمیت اتخاذ تدابیر لازم برای کمک به روستاها و شهرک‌های فلسطینی برای پایداری در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

صدها شهرک‌نشین با حمایت نیروهای صهیونیست از روز جمعه به بهانه یافتن یک شهرک‌نشین مفقود به شهرک‌ها و روستاهای فلسطینی حمله کرده‌اند و منازل و خودروها و درختان را در روستاهایی در نابلس، رام‌الله و دیگر شهرها به آتش کشیده‌اند که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از فلسطینی‌ها شد.

پیش از این شهرک‌نشینان با همدستی و همکاری ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی به روستای «المغیر» در شرق رام‌الله حمله کردند.

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای «المغیر» در شرق شهر رام‌الله، واقع در مرکز کرانه باختری از روز جمعه آغاز شد و تاکنون به شهادت یک جوان و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی و به آتش کشیدن بیش از ۴۰ منزل منجر شده است.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از زمان جنگ غزه افزایش یافته و به شهادت ۴۶۳ فلسطینی و زخمی شدن ۴۷۵۰ نفر و بازداشت ۸۱۴۵ نفر دیگر منجر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرک سینمایی نور
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • آیت‌الله العظمی نوری همدانی: پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه‌های مقاومت بسیار به جا و مورد حمایت است‌
  • بیانیه حزب‌الله در واکنش به عملیات ایران علیه اسرائیل
  • پیام آیت الله نوری همدانی در حمایت از پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی
  • فیلم| سرلشکر باقری: عملیات وعدۀ صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد
  • ریکاوری بازیکنان تراکتور بعد از شکست سنگین
  • درخواست گروه‌های فلسطینی برای مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان
  • درخواست‌ گروه‌های فلسطینی برای مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان
  • تحولات کنونی مطابق میل استکبار پیش نخواهد رفت