Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:02:28 GMT

خط حزب‌الله ۲۸۵ | مثل آینه

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۴۹۴

خط حزب‌الله ۲۸۵ | مثل آینه

شماره‌ی دویست‌ و هشتاد و پنجم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «مثل آینه» منتشر شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، یکی از نکات مورد تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تلاوت روزانه‌ی قرآن و انس با آن است. خط حزب‌الله به مناسبت ماه مبارک رمضان توصیه‌های رهبر انقلاب درباره‌ی انس با قرآن و ثمرات آن را بازخوانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط حزب‌الله تصویر دستخط پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت سردار سیدمحمد حجازی، را برای نخستین بار منتشر کرده است.

براساس بیانات رهبر انقلاب و به بهانه نزدیک شدن ایام برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی این شماره به این سؤال که «انتخابات پرشور چه فایده‌ای به آحاد مردم می‌رساند؟» پاسخ داده است.

شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده تقدیم می‌شود.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دریافت «خط حزب‌الله» نسخه‌ی مطالعه | نسخه چاپی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای امام خامنه ای خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه


به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجله «خیمه» به مدیرمسئولی محمدرضا زائری در فروردین ۱۴۰۳ با هفت بخش ویژه تقدیم علاقه‌مندان شده است. با هم مروری داریم بر بخش‌های مختلف آن.

پرونده‌ای برای فیلم سینمایی «مصلحت»

پرونده اول روی جلد این مجله، به نقد و بررسی فیلم سینمایی مصلحت پرداخته است. موضوع این فیلم به کارگردانی حسین دارابی را به روایت مصطفی پورمحمدی، عباسعلی کدخدایی، سید حسین شهرستانی، زهرا راد، احمد اولیایی و محمدحسین معصومی می‌خوانید.

پرونده‌ای برای مستند آقارضی شیرازی

در پرونده دیگری، مستند زندگی آقا رضی شیرازی به کارگردانی سید طاهر سیاح، از نگاه جلال رفیع، رضا امیرخانی، حجت الله ایوبی، اکبر ایرانی، حسین شیرازی، منوچهر صدوقی سها و حوریه ملک زاده بررسی شده است.

پرونده‌ای برای نقد «حسینیه معلی»

پرونده ماه خیمه، موضوع برنامه تلویزیونی «معلی» را از نگاه شش گروه مرجع اجتماعی نقد و بررسی کرده است.

از نگاه سه کارشناس روحانی، از نگاه دو مداح، از نگاه دو استاد ارتباطات دانشگاه، از نگاه سه کارشناس تلویزیون، از نگاه دو مدیر رسانه و از نگاه دو مدیر فرهنگی.

گفتار‌ها و نوشتار‌های علی سرلک، محمود ریاضت، ابراهیم بهاری، محمد بازوبند، علی سادات رضوی، عبدالله گیویان، احمد میرعابدینی، محمدرضا شاه حسینی، جبار آذین، شهرام شکیبا، علی‌اکبر اشعری، محمد مهاجری، حسین فتحی و محمد حسین دهنادی را درباره «معلی» در این شماره می‌خوانید.

پرونده‌ای درباره آموزگاران مدارا

چهره ماه خیمه به بررسی سه شخصیت از روحانیت پرداخته که در اسفند ۱۴۰۲ درگذشتند: آیت الله امامی کاشانی، آیت الله موسوی بجنوردی و آیت الله عبدالقائم شوشتری.

این سه چهره از نگاه غلامحسین دینانی، مصطفی محقق داماد، محسن اسماعیلی، محمد اصغری، شهیندخت مولاوردی، عباسعلی روحانی، حبیب الله فرحزاد، حسین گنجی، عباس موسوی مطلق. روایت شده اند.

پرونده‌ای درباره تفسیر قران امام موسی صدر و بررسی کتاب المراجعات علامه شرف الدین

پرونده رمضانی خیمه به بررسی تفسیر قرآن امام موسی صدر پرداخته است.

گفتار‌ها و نوشتار‌های مجید معارف، صدیقه قاسمی، نسرین فقیه ملک مرزبان، فاطمه صدرعاملی، نجمه کیخا، فاطمه قبلان. محمدعلی مهدوی راد، سعید بهمنی، عبدالله نصری، مهدی مهریزی، رسول رسولی پور و... موضوع تفسیر امام صدر را تبیین کرده‌اند.

در قسمت دیگر پرونده رمضان، به بررسی کتاب المراجعات اثر علامه شرف الدین پرداخته شده است و گفتگو با سیدمحمدرضا شرف الدین را می‌خوانید.

پرونده‌ای برای درگذشتگان سال ۱۴۰۲ 

همچنین پرونده یادمان خیمه به معرفی ۶۴ روحانی، ۱۸ مداح و ۱۲ تن از همسران علما می‌پردازد که در سال ۱۴۰۲ درگذشته اند.

 با یادداشت‌های نوروزی چهره‌ها

در این شماره مجله، ۱۰ چهره در یادداشت‌هایی نوروزی برای خیمه ای‌ها کتاب معرفی کرده اند: اسماعیل آذر، افشین علاء، ابراهیم بهاری، مهدی فیروزان، حسن موسوی چلک، غلامرضا فدایی، سیدرضا اکرمی، محمدعلی رضایی، علی عسگری و هادی انصاری از جمله این چهره‌ها هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • روایتی از دیدار رمضانی قاریان قرآن با رهبر انقلاب
  • «آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت
  • رسانه‌ شعر باید انتقال دهنده پیام «دین و اخلاق»، «تمدن» و «ایرانی‌گری» باشد