Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:20:29 GMT

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در بابل

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۴۹۶

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در بابل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی بخش بندپی غربی بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او از شناسایی ۶۱ هزار متر مربع از زمین‌های کشاورزی که بدون مجوز در آن‌ها اقدام به ساخت و ساز شده بود خبر داد و افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری مسئولان اداره جهاد کشاورزی و نماینده دادستان ۴۷ فقره از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این زمین‌ها تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: کارشناسان ارزش زمین‌هایی که ساخت و ساز‌های غیرمجاز در آن‌ها صورت گرفته بود را بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ شالیکار ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی کشاورزی و ملی افزود: پلیس با اینگونه افراد سودجو قاطعانه، قانونی و بدون اغماض برخورد خواهد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز غیر مجاز مرجع قضائی اراضی کشاورزی ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل