Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت:  "ابناءالرضا (ع)" محفل قرآنی در ایام ماه رمضان و با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی است که همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور جمعی از نوجوانان زائر و مجاور در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در این محفل نورانی نوجوانان و قرآن آموزان دارالقرآن الکریم با صوتی زیبا آیات قرآن کریم را ترتیل خوانی و تلاوت می‌کنند؛ همچنین آموزش برخی از مفاهیم کلام وحی توسط کارشناسان قرآنی در قالب بازی، سرگرمی، قصه و نمایش به مخاطبان از برنامه‌های محفل قرآنی ابناء الرضا (ع) است.

بیشتر بخوانید

برنامه‌های آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان+فیلم

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ادامه داد: اجرای برنامه‌های شاد قرآنی همچون تواشیح و همخوانی توسط گروه‌های هم خوانی نوجوان، برگزاری مسابقات قرآنی، اهدای جوایز به برگزیدگان و اهدای هدایای متبرک به شرکت کنندگان در این محفل به قید قرعه، از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی است.


میریان بیان کرد: برگزاری این محفل قرآنی علاوه بر ایجاد انگیزه برای فراگیری تلاوت، ترتیل و مفاهیم قرآنی توسط نوجوانان، موجب کشف استعداد‌های قرآنی ازبین آن‌ها نیز می‌شود.

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محفل قرآنی انس با قرآن ماه رمضان حرم مطهر رضوی مسابقات قرآن محفل قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این برنامه از شبکه سه سیما پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر