Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:52:39 GMT

میکل‌آرتتا و پاسخ به نگرانی ها درباره بیماری اوبامیانگ

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۵۳۶

میکل‌آرتتا و پاسخ به نگرانی ها درباره بیماری اوبامیانگ

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، ابراز امیدواری کرد که پیر امریک اوبامیانگ هرچه سریعتر روند بهبود خود را پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ چند روز پیش ابتلای خود به بیماری مالاریا را تایید کرد. اوبامیانگ در پست اینستاگرامی خود نوشت: "سلام بچه‌ها، ممنون برای تمام تماس ها و پیغام ها. متاسفانه من چند هفته پیش و در زمانی که مشغول انجام وظیفه در تیم ملی گابن بودم مبتلا به مالاریا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هفته چند روزی را در بیمارستان گذراندم اما با تشکر از دکترهای خوبی که به سرعت این ویروس را تشخیص دادند و درمان کردند، روز به روز بهتر می شوم. در این چند هفته گذشته اصلا احساس نمی کردم که خودم هستم اما خیلی زود قوی تر از همیشه باز خواهم گشت!"

 

 

 

 

وضعیت ستاره گابنی آرسنال باعث نگرانی هواداران این تیم شده اما میکل آرتتا در مصاحبه ای خبرهای خوبی در این باره داده است. آرتتا در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس گفت: " من بارها با او صحبت کرده ام و دیروز هم بعد از مدتها در محل تمرین حاضر شد. هنوز هم تحت معاینه پزشکان است و بهبود او کمی طول می کشد.
او لحظات سختی را پشت سر گذاشت و ما فقط می خواهیم به او ابزارهای لازم را بدهیم تا در اسرع وقت به شرایط مناسب برسد زیرا به او احتیاج داریم. "

 

 

 

 

آرتتا درباره احتمال حضور دوباره اوبامیانگ در ادامه مسابقات این فصل نیز گفت: " امیدوارم چنین اتفاقی رخ دهد. دیروز نشان داد که دنبال چنین چیزی است و امیدوارم که رفته رفته احساس بهتری داشته باشد و دوباره کمی از وزن از دست رفته خود را به دست آورد. من کاملاً در مورد او مثبت فکر می کنم."

مایکل آرتتا پییر امریک اوبامیانگ آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل آرتتا آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شعار هر سال هوشمندانه و با تدبیر از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می‌شود، گفت: این بدان معنی است که به این شعار باید نگاه عملیاتی داشته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با یادآوری اینکه نام‌گذاری سال به هیچ وجه شعار نمادین نبوده، بلکه دستور موکدی است که باید عملیاتی شود، افزود: برای اینکه شعار سال تحقق یافته و شاهد جهش تولید به واسطه مشارکت مردم باشیم، باید ریل‌گذاری لازم توسط مدیران و صاحب‌نظران انجام شود.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به یکی از موضوعات مهم امروز کشور یعنی جوانی جمعیت اشاره و با تاکید بر اینکه این موضوع باید به جد پیگیری شود، ادامه داد: برای اینکه شاهد تحقق موضوع جوانی جمعیت باشیم، باید اهمیت این موضوع بیش از پیش و در شرایط مختلف تکرار و تبیین شود؛ چرا که بدون این اقدامات نمی‌توان به نتیجه دلخواهد دست یافت.

وی با بیان اینکه نسل جوان در زمینه فرزندآوری با دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی مواجه هستند که این نگرانی‌ها باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات معیشتی و دغدغه‌های اقتصادی باعث شود که جوانان از روزی‌رسانی خداوند به بندگان خود ناامید شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان همچنین به انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: بی‌تردید این عملیات یک پاسخ مشروع به اقدام جنایتکارانه اسرائیل بود که باعث شد غرور ملی در درل ملت ایران تقویت شده و دوستان و دشمنان به اقتدار ایران اسلامی معترف شوند.

کد خبر 6086230

دیگر خبرها

  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • نام بیماری ترانه علیدوستی اعلام شد
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏