Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملل هشدار داد که ظرف شش ماه آتی بیش از سه میلیون نفر در میانمار به دلیل بحران سیاسی، کرونا و فقر با گرسنگی مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک گفت: برنامه جهانی غذا عملیات جدیدی را برای رساندن کمک به دو میلیون فرد ضعیف و نیازمند در شهرک‌های فقیرنشین در شهرهای اصلی میانمار آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد افرادی که برنامه جهانی غذا به آن‌ها کمک خواهد کرد از ۱.۳ میلیون به ۳.۴ میلیون نفر افزایش خواهد یافت. برای انجام این مأموریت برنامه جهانی غذا به ۱۰۶ میلیون دلار نیاز دارد.

دوجاریک گفت: در ماه مارس برنامه جهانی غذا به ۳۷۴ هزار تن در برخی استان‌ها رسید. فقر، بخران سیاسی و کرونا به افزایش  گرسنگی و ناامیدی شدید در میانمار منجر شده است. به رغم اوضاع کنونی برنامه جهانی غذا به آوارگان و دیگر اقشار ضعیف کمک‌رسانی کرده است.

کودتای نظامی اخیر در میانمار که به دنبال آن تعدادی از مقامات از جمله رئیس‌جمهور این کشور برکنار شدند، اوضاع را وخیم‌تر کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ميانمار سازمان ملل متحد برنامه جهانی غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد

اردوغان در گفتگو با امیر قطر بر لزوم افزایش تلاش‌های جهان اسلام به منظور متوقف ساختن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و مجازات آن به خاطر جنایت‌های علیه بشریت تاکید کرد.

 به نوشته روزنامه دیلی صباح، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در گفت‌وگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به بررسی روابط بین دو کشور و اوضاع انسانی در نوار غزه پرداخت.

در این گفتگو دو طرف درباره روابط دو کشور، اوضاع منطقه‌ای و بین‌الملل، درگیری در نوار غزه و اوضاع انسانی در این باریکه پرداختند.

وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که اردوغان بر لزوم افزایش تلاش‌های جهان اسلام به منظور متوقف ساختن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و مجازات آن به خاطر جنایت‌های علیه بشریت تاکید کرد.

رئیس جمهور ترکیه بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی و در پیش گرفتن رفتار خردمندانه به منظور ممانعت از گسترش تنش‌های منطقه‌ای تاکید کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری
  • فلسطین: برای جلوگیری از گرسنگی مردم غزه باید اسرائیل را تحت فشار قرار داد
  • نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار
  • انتقال «سوچی» از زندان به حصر خانگی
  • ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است
  • برنامه جهانی غذا: برای مهار قحطی در غزه به آتش‌بس نیاز داریم
  • اردوغان بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد
  • (ویدئو) زنده شدن یک نانوایی در غزه