Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@20:47:29 GMT

وبینار سعدی، ادیب ایرانی و استاد سخن برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۵۵۰

وبینار سعدی، ادیب ایرانی و استاد سخن برگزار می‌شود

رایزنی فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی در ژاپن، نشست تخصصی" سعدی، ادیب ایرانی و استاد سخن" را در فضای مجازی و در ادامه سلسله نشست های تخصصی خود با پیام تصویری حداد عادل رئیس بنیاد سعدی، روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه (۲۴ آوریل۲۰۲۱) ساعت ۱۷ به وقت توکیو (۱۲:۳۰ به وقت تهران) برگزار می کند.

به گزارش ایمنا، اول ادیبهشت ماه به نام روز جهانی سعدی استاد سخن شناخته می شود و در ژاپن نیز برخی شخصیت‌های برجسته ایران شناس همچون پروفسور آراکی، پروفسور گامو، پروفسور ساوا، پروفسور کورویاناگی و پروفوسور امیکو اوکادا یا کتاب‌های گلستان و بوستان سعدی را به ژاپنی ترجمه کرده‌اند یا در ارتباط با این شاعر و اندیشمند برجسته، کتب، مقالات و پژوهش‌های مختلفی را منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت، رایزنی فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی در ژاپن، نشست تخصصی" سعدی، ادیب ایرانی و استاد سخن" را در فضای مجازی و در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی خود با پیام تصویری حداد عادل رئیس بنیاد سعدی، روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه (۲۴ آوریل ۲۰۲۱) ساعت ۱۷ به وقت توکیو (۱۲:۳۰ به وقت تهران) برگزار می‌کند.

در این برنامه دکتر ناهو ناکامورا ایران شناس ژاپنی و مدرس دانشگاه دایتو بونکا در مورد این شخصیت بزرگ ایرانی سخنرانی خواهد کرد و در قالب نماهنگ‌ها و تصاویر مختلف، موضوعات مرتبط به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

منبع: ایلنا

کد خبر 488758

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وبینار بنیاد سعدی در ژاپن بنیاد سعدی سعدی گلستان بوستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بنیاد سعدی استاد سخن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان به رنگ نجوم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ویژه برنامه اصفهان به رنگ نجوم به مناسبت نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان و به همت مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان برگزار می‌شود‌.

در این ویژه برنامه سمینار "زاینده‌رود از فضا" با سخنرانی دکتر سیاوش ایران‌پور اجرا می‌شود.
سیاوش ایران‌پور پژوهشگر علوم و فناوری فضایی دارای دکتری و پسادکتری ژئودزی از دانشگاه اشتوتگارت آلمان است.

دیگر بخش‌های این برنامه شامل بازی و سرگرمی نجومی، معماری و نجوم، مجسمه‌سازی و نجوم، نقاشی و شعر خواهد بود.

این برنامه عمومی و رایگان، ۶ اردیبهشت ساعت ۱۷:۴۵ در مرکز نجوم ادیب اصفهان واقع در خیابان سعادت‌آباد برگزار می‌شود‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • اصفهان به رنگ نجوم
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود