Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@20:29:00 GMT

بالگرد هلال احمر کرمانشاه چوپان مصدوم را نجات داد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۵۶۰

بالگرد هلال احمر کرمانشاه چوپان مصدوم را نجات داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: با پرواز سه ساعته‌ بالگرد هلال‌احمر بر فراز ارتفاعات سلسله لرستان، چوپان مصدوم ۵۶ ساله الشتری نجات پیدا کرد.

«فرزین معتمدی» روز جمعه  افزود: به دنبال اعلام گزارش سازمان امداد و نجات کشور و مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر لرستان به هلال احمر کرمانشاه مبنی بر سقوط مرد ۵۶ ساله از کوه «گرین» الشتر، تیم واکنش سریع و امدادهوایی کرمانشاه دیروز به محل حادثه که سخت گذر بود، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بالگرد هلال احمر پس از سه ساعت پرواز بی وقفه به مصدوم دسترسی پیدا کرد و پس از اقدامات لازم، از محل منتقل و به نیروهای امداد و نجات شهرستان الشتر تحویل داده شد.

الشتر یکی از شهرهای استان لرستان است. این شهر مرکز شهرستان سلسله در شمال استان لرستان  است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین روز گذشته با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر یک مرد ۳۷ ساله از ارتفاعات شاهو در حوزه استحفاظی شهرستان روانسر نیز نجات یافت.

معتمدی ادامه داد: با اعلام گزارش حادثه ای مبنی بر گیر افتادن مردی ۳۷ ساله در ارتفاعات سخت گذر شاهو در محدوده قله «ساناو» بلافاصله تیم پایگاه‌ امداد و نجات شهید چمران روانسر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با رعایت نکات ایمنی و بستن کارگاه جهت دسترسی، مصدوم به بالای کوه منتقل و سپس توسط عوامل پایگاه به منطقه امن انتقال داده شد.

او یادآور شد: در روز شنبه (۲۸ فروردین)  حادثه‌ای مبنی بر گرفتار شدن سه کوهنورد در «سه کل بازرگان»  ارتفاعات پرآو بیستون به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC استان کرمانشاه گزارش شد که بلافاصله تیم های واکنش سریع و پایگاه کوهستان بیستون به محل حادثه اعزام شدند و بالگرد هلال احمر کرمانشاه پس از یک ساعت عملیات هوایی در کوه «پرآو» توانستند سه نفر گرفتار و مصدوم در ارتفاعات را نجات دهند.ایرنا
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بالگرد هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس

به گزارش خبرآنلاین ،محمد عشقی اظهار کرد: صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در محور مهریز به انار یک دستگاه کامیون و اتوبوس با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۵ نفر مصدوم شدند.

مهر در خبری نوشت:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: این حادثه در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز در محور انار به مهریز در ۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین رخ داد و بلافاصله پس از گزارش، نیروهای امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زین الدین مهریز با یک دستگاه آمبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی یادآور شد: اتوبوس از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود.

عشقی ادامه داد: دو نفر مصدومان توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و بقیه مصدومان توسط آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی بیان کرد: علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است و اسامی مجروحان نیز توسط پلیس اعلام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897013

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره