Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@22:22:50 GMT

راننده شيطان صفت دستگير شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۶۰۴

راننده شيطان صفت دستگير شد

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت راننده پرایدی خبر داد که در پوشش مسافرکشی قصد تعرض به دختر جوان را داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت مرد شیطان‌صفتی که قصد تعرض و آزار و اذیت یک خانم جوان را داشت، اظهار داشت: روز گذشته دختری حدوداً 22 ساله با حضور در کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس عنوان کرد که از دست راننده‌ای شیطان‌صفت فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دختر جوان در اظهارات خود عنوان کرد، صبح روز گذشته از خیابان تهران‌نو به مقصد خیابان اتحاد، برای رفتن به محل کار خود، به دلیل نبود تاکسی، سوار بر یک خودروی پراید شخصی مسافرکش شده، اما راننده در میانه راه، به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: شاکی در ادامه اظهار کرد که پس از مطلع شدن از قصد و نیت راننده ابتدا با وی طرح دوستی ریخته و در همان حین به سرعت در پیامکی مدیر شرکت خود را از موضوع پیش آمده باخبر و موقعیت مکانی زنده خود را از طریق موبایل برای وی ارسال کرده بود.
وی تصریح کرد: دختر جوان بعد از ارسال موقعیت مکانی خود و اطمینان از اینکه مدیر شرکت در جریان قرار گرفته و به زودی به محل می‌رسد، خود را از خودروی پراید به پایین پرتاب می‌کند، اما راننده موفق می‌شود که کیف دختر را از دستش کشیده و پس از سرقت متواری شود.
موقوفه‌ای خاطرنشان کرد: پرونده در ابتدا به پلیس آگاهی ارجاع، اما در ادامه از پلیس آگاهی به کلانتری 144 حکیمیه ارجاع شد، در ادامه نیز ماموران این کلانتری ضمن رصد دوربین‌های محدوده وقوع جرم، شناسایی خودروی پراید 111 و راننده آن، اقدام و موفق به بازداشت متهم در منطقه تهرانپارس شدند.
این مقام پلیسی متذکر شد: متهم این پرونده که متاهل و 37 ساله است، پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر قصد تعرض به دختر جوان اعتراف کرد و در نهایت، پرونده به همراه متهم و خودرو تحویل پلیس آگاهی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راننده شیطان صفت دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌ های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ ها، گشت‌ های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.   وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر از ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.   وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.   نگهبان اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.   وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد