Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از غرق شدن نوجوان خرم آبادی در آبشار طلایی دره گرم خبر داد.

به گزارش هناسه نیوز ،  مهرداد فلاح در تشریح این حادثه بیان داشت: مقارن ساعت 21:7 شب پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه 1400 در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان و اعلام خبر غرق شدن نوجوانی 17 ساله ، بلافاصله تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره دو به همراه معاون عملیات سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: متاسفانه نوجوانی 17 ساله به علت بی احتیاطی و عدم تسلط به فن شنا در حوضچه آبشار غرق شده بود که غواصان سازمان پس از پیمودن مسیر پیاده راه آبشار اقدام به جستجو برای یافتن جسد فرد غرق شده کردند.

 فلاح تاکید کرد: با توجه به تاریکی هوا و مسیر پیموده شده پیاده توسط آتش نشانان، این عملیات حدود شش ساعت به طول انجامید و در نهایت پیکر فرد غرق شده تفحص شد.

 وی در پایان با ذکر اینکه متاسفانه از ابتدای سال تاکنون پنج مورد غرقی در سطح استان رخ داده، از همشهریان عزیز خواست توصیه های ایمنی را جدی بگیرند و از شنا کردن در دریاچه ها، سدها، آبگیرها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شنا غرق شدگی آتشنشانی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم

سعید مهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ماموریت های اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ نیز با قوت و قدرت ادامه داشت به طوری که ما در سال گذشته با انجام ۸۰ هزار و ۱۶۹ ماموریت اورژانسی توانستیم حوادث و بحران های پزشکی را در اردبیل مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این رقم در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۷۳ هزار و ۷۳ ماموریت توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل بود بود که با افزایش ۸.۸ درصدی در سال گذشته رشد مناسبی را از نظر ساماندهی فعالیت های اورژانسی نشان می دهد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: از مجموع ماموریت های انجام یافته در سال گذشته ۱۴ هزار و ۵ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی، ۹ هزار و ۶۴۷ ماموریت ترافیکی و ۵۶ هزار و ۵۱۶ ماموریت مربوط به بیماری ها بوده است.

مهری با اشاره انجام ۲۲۵ هزار و ۴۶۵ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال گذشته گفت: متاسفانه در سال گذشته ۲۲ هزار و ۴۷۶ تماس مبنی بر مزاحمت تلفنی در سیستم های اورژانس ۱۱۵ اردبیل ثبت شده است که این امر باعث ایجاد اختلال در روند خدمت رسانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به مردم شریف استان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ثانیه‌ها در تماس با اورژانس ۱۱۵ حیاتی و مهم هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه با اشغال خطوط اورژانس ۱۱۵ جان یک هموطن به خاطر این مزاحمت ها به خطر می افتد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل، تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان در ماموریت‌های تصادفی را نیز ۹ هزار و ۸۴ مصدوم برشمرد و افزود: متاسفانه آمار تصادفات با ۹ هزار و ۶۴۷ فقره تصادف، نسبت به مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش ۱۰.۵ درصدی داشته است.

مهری گفت: با توجه به تجمیع خطوط اورژانس ۱۱۵ استان در مرکز دیسپچ اردبیل، از هم استانی ها خواهشمندیم در صورت تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ نسبت به اعلام نام شهرستان و آدرس دقیق محل، همکاری‌های لازم را با پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس داشته باشند.

کد خبر 6064190

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ که توسط نیروهای حلال‌احمر نجات یافت (فیلم)
  • از شوک داریوش مهرجویی تا داغ کرمان
  • بهسازی و بازگشایی مسیر اصلی آبشار یاسوج تا دو روز آینده
  • ۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم
  • حضور پررنگ گردشگران نوروزی در بلندترین آبشار پلکانی ایران
  • تدوین برنامه یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یک ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد