Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رئوفی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اهمیت پاسخ گویی به موقع به شایعات، عنوان کرد: پاسخگویی به موقع به شایعات توسط دستگاه های اجرایی که در حوزه های مختلف منتشر می شود می تواند آنها را بی اثر کند و از التهاب آفرینی در جامعه پیشگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ایجاد شور انتخاباتی از همه ظرفیت ها اعم از رسانه ها، نخبگان، علما، فرهیختگان و معتمدین بهره گرفته خواهد شد و همه مسئولیت دارند در این زمینه فعال باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص آمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها و شهرها، تصریح کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهرها ۹۱۷ نفر در ۴۵ شهر استان اقدام به ثبت نام کرده اند که ۹۶ نفر از ادامه حضور در این انتخابات انصراف دادند و ۸۲۱ نفر باقی مانده اند که اسامی آنها به هیات های اجرایی و نظارت انتخابات ارسال شده است.

رئوفی در خصوص آمار قطعی ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها، خاطرنشان کرد: در انتخابات شورای اسلامی روستاها ۸۲۷۴ نفر ثبت نموده اند که ۷۵۸۷ نفر مرد و ۶۸۷ نفر زن می باشند.

وی در خصوص تحصیلات داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها، افزود: سه نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها دارای مدرک دانشگاهی دکترا ، ۱۸۰ نفر دارای تحصیلات دانشگاهی فوق لیسانس ، ۱۲۹۱ نفر دارای مدرک دانشگاهی لیسانس و مابقی دارای مدارک تحصیلی در مقاطع کاردانی، دیپلم، حوزوی، راهنمایی و... هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: میزان ثبت نام  انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها در هرمزگان به نسبت به دوره قبل با رشد همراه بوده است.

رئوفی تصریح کرد: اسامی نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها تا ششم خردادماه اعلام می شود.

وی در خصوص تزریق واکسن در استان، افزود: واکسیناسیون در هرمزگان طبق اولویت بندی های وزارت بهداشت در هرمزگان صورت می پذیرد و به مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است که مدیران و کارکنان دستگاه ها خارج از هدف گذاری های وزارت بهداشت اقدام به تزریق واکسن نکنند و در صورت تزریق واکسن خارج از چهارچوب تعیین شده با مدیران و کارکنان متخلف طبق مقررات برخورد می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری نقش بسزایی در کاهش آمار مبتلایان به کرونا دارد.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی در هرمزگان نیز برای واردات واکسن فعال شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: واکسن های وارداتی بخش خصوصی با نظارت وزارت بهداشت تزریق می شود و طبق سخنان رئیس جمهور تزریق واکسن باید رایگان باشد.

رئوفی تصریح کرد: در استان هرمزگان تاکنون هیچ مدیری اقدام به تزریق واکسن نکرده است.

کد خبر 5195790

منبع: مهر

کلیدواژه: علی رئوفی استانداری هرمزگان ستاد انتخابات استان هرمزگان ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر گناوه زلزله اردبیل سردار حجازی ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تزریق واکسن معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

آفتاب‌‌نیوز :

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره را  اینجا بخوانید .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم