Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@02:35:15 GMT

شناسایی باند بزرگ قمار در مشهد؛ ۱۸ نفر شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۸۷۳

شناسایی باند بزرگ قمار در مشهد؛ ۱۸ نفر شناسایی شدند

گروه استان‌ها- با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) باند بزرگ قمار در مشهد متلاشی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس ، با تلاش پاسداران گمنام امام زمان(عج)، در راستای مبارزه با جرائم سازمان یافته، یک باند بزرگ قمار در شهر مشهد با گردش مالی بالایی معادل چند میلیارد، شناسایی و متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه 18 گرداننده اصلی باند قمار و تعداد 80 نفر از مباشرین که به عنوان قمارباز در این باند فعالیت داشتند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری تولیدکننده شیر آلوده در استان گلستان؛ شیرهای آلوده پیش از رسیدن به چرخه غذایی معدوم شددستگیری عامل هتک حرمت یک روحانی در بندر کیاشهر/ متهم حالت طبیعی نداشته استدستگیری 11 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 830 کیلو تریاک در بلوچستان

همچنین از تعداد 10 مکان استقرار و فعالیت این باند، آلات و ادوات قمار، مشروبات الکلی، مواد مخدر، دستگاه های کارتخوان فروشگاهی، رایانه و نیز مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/281/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴

شهردار شیراز از تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴ در خصوص پروژه‌های بزرگ‌مقیاس با اولویت ویژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه روند پیشرفت خط ۳ مترو و پارک آبی بزرگ شهر شیراز اظهار کرد: روند اجرایی خط ۳ مترو از پیشرفت خوبی برخوردار است و از مسائل و مشکلات مهم پروژه برق‌رسانی از شبکه اصلی بود که پس از پیگیری‌های زیاد مشکل برق رفع شد.

وی در خصوص اهمیت پارک آبی افزود: پارک آبی بزرگ شهر از مطالبات مهم مردم شیراز و مدیریت شهری است و موضوعات مربوط به آن موردبررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت راه‌اندازی نوبت شب داده و مقرر شد پروژه به‌صورت شبانه‌روزی روند اجرایی خود را ادامه دهد تا بتوانیم در برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه همه تلاش شهرداری بر این است که پروژه‌ها را در زمان مقرر به سرانجام برساند، تصریح کرد: شهرداری شیراز یک برنامه راهبردی عملیاتی تا سال ۱۴۰۴ تعریف کرده است که شامل چندین پروژه بزرگ مقیاس با اولویت ویژه را دارد و پیرو این برنامه جلساتی به صورت مستمر و هفتگی برگزار می‌شود تا بتوانیم مسائل و مشکلات پیش روی پروژه‌ها شناسایی و در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

اسدی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی هر یک مدل و الگوی خاص خود را داشته و شرایط خاص خودش را دارد و قطعاً نمی‌شود یک نسخه واحد برای همه پروژه‌ها اجرا کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم در کشور اقدامات عمرانی کار آسانی نیست و تنها هم و غم شهرداری بر این هست که روند کار به‌خوبی دنبال شود.

شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۳ پروژه‌ها شروع قوی به خود گرفته شود و شاهد روند خیلی خوب در مراحل انجام پروژه‌ها داشته باشیم.

کد خبر 745404

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • چه کسانی باید «لوزه» های خود را عمل کنند؟ / زمان مناسب جراحی لوزه
  • میدل‌ایست‌آی: نتانیاهو قمار کرد اما ضربت راهبردی از ایران خورد
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟
  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم
  • معرفی و بررسی پروژه‌ های بزرگ حمل و نقل جاده‌ ای در حال اجرا در ایران
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار مسکن به مددجویان