Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:34:45 GMT

سارقان زورگیر و ضارب شهروند اهوازی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۸۸۰

سارقان زورگیر و ضارب شهروند اهوازی دستگیر شدند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سهراب حسین نژاد روز جمعه در بیان جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری به صورت خیابانی توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ و راکبین یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران اداره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی شبانه روزی هویت سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت‌ها و سه دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات به عمل آمده به سرقت‌های متعدد اعتراف کردند، افزود: سارقان تاکنون توسط پنج نفر از مالباختگان از جمله مالباخته ای که توسط سارقان با چاقو مجروح و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، شناسایی شدند.

سرهنگ حسین نژاد با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اهواز

رییس پلیس آگاهی خوزستان همچنین از دستگیری سارقان اماکن در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر اهواز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم مبارزه با سرقت پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یک سارق و چهره مالخر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسین نژاد گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه لپ تاپ، یک‌دستگاه پی اس۴ به همراه ۶ عددبازی، یک‌دستگاه آبیموه گیری، یک‌دستگاه جارو برقی، یک‌دستگاه چای ساز، یک‌دستگاه آبگرمکن، یک‌عدد بخاری، یک‌دستگاه کپی، یک‌عدد قوری تزیینی، انواع بدلیجات، انواع ادکلن، یک گونی گردو و یک ساعت شنی قدیمی کشف شد.

وی با بیان اینکه سارق در بازجویی پلیس به ۱۹ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
 

برچسب‌ها خوزستان انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان انتظامی اهواز خوزستان انتظامی اهواز اخبار کنکور مرجع قضایی پلیس آگاهی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی توانستند ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در بازسازی صحنه سرقت با حضور مال‌باختگان انجام شد، اظهار کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085530

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند