Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:02:33 GMT

عامل تیراندازی با اسلحه شکاری‌ در میاندوآب دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۹۰۸

عامل تیراندازی با اسلحه شکاری‌ در میاندوآب دستگیر شد

جهانگیر مسعودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر روز پنجشنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از محله‌های شهر میاندوآب، دادستانی و عوامل انتظامی بلافاصله به موضوع ورود کردند.

وی با بیان اینکه بر اثر درگیری بین ۲ نفر، یکی از آنها با یک قبضه اسلحه شکاری دیگری را از ناحیه سر مجروح کرده بود، اضافه کرد: ضارب که پس از وقوع حادثه از محل متواری شده بود در کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ با بیان اینکه علت و انگیزه این حادثه در دست بررسی است، اظهار داشت: فرد مجروح نیز در بیمارستان بستری و تحت درمان بوده که حال وی وخیم است.

 مسعودی بیان کرد: کسانی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند، برخورد با آنان بدون مماشات در دستور کار دستگاه قضایی شهرستان میاندوآب قرار دارد به طوری که مقابله با این دسته از مجرمان بسیار جدی، قاطع و مستمر است.

ممانعت از برگزاری مراسم عقد بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میاندوآب

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب همچنین با اشاره به برگزاری مراسم عقد در شرایط قرمز کرونایی با حضور شمار زیاد میهمانان، افزود: با ورود دادستانی دستورات لازم برای متفرق کردن میهمانان صادر و مراسم تنها با حضور عروس و داماد و خانواده آنها برگزار شد.

مسعودی بیان کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی شهرستان، از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و مجالس که برخلاف دستورالعمل های بهداشتی باشد، جلوگیری و با عاملان آنها برخورد می شود.

در ایام عید، با برگزاری ۲ مراسم عروسی پشت سر هم توسط یک طایفه که با حضور ۴۰۰ نفر، حدود ۴۰ نفر آنان به کووید۱۹ مبتلا شدند که تاکنون ۲ نفر آنان فوت شده‌اند.

میاندوآب با بیش از ۲۸۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها نزاع خیابانی درگیری پروتکلهای بهداشتی دادستانی کل کشور جراحت نخاعی انتظامی میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی درگیری پروتکلهای بهداشتی نزاع خیابانی درگیری پروتکلهای بهداشتی دادستانی کل کشور انتظامی میاندوآب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل