Web Analytics Made Easy - Statcounter

این احتمال وجود دارد کریستیانو رونالدو را پس از دوازده سال، بازهم در اولدترافورد ببینیم

کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله یوونتوس با این که بهترین گلزن حال حاضر سری آ است، مدام مورد انتقاد قرار می گیرد و وضعیت او در یوونتوس، ایده آل پیش نمی رود. این باعث شده شایعات متعددی در خصوص آینده کریستیانو رونالدو مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، کریستیانو رونالدو برای بازگشت به منچستریونایتد وسوسه شده است و مایل است برای انتقال دوباره به جمع شیاطین سرخ، حتی دستمزد سالانه 31 میلیون یورویی اش را کاهش دهد. قرارداد رونالدو با یوونتوس در ژوئن 2022 تمام می شود اما این ستاره پرتغالی مایل است زودتر از موعد از یوونتوس جدا شود زیرا شرایط او طبق برنامه پیش نمی رود. یوونتوس هم با مشکلات مالی مهمی روبرو است و به همین دلیل، پروژه سوپرلیگ را استارت زده بود که با ناکام ماندن این پروژه، بیانکونری باید فکری به حال مشکلات مالی خود کند. اوله گونار سولسشر مایل است کریستیانو رونالدو را در تیم خود ببیند اما منچستریونایتد مایل نیست دستمزدی بیش از 20 میلیون یورو برای این فوق ستاره فوتبال جهان در نظر بگیرد. ممکن است در ماجرای انتقال رونالدو از یوونتوس به منچستریونایتد، پای پل پوگبا هم به ماجرا باز شود. 

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پرسپولیس - استقلال، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟ با آخرین نفس هایم، چند خطی در ستایش فلورنتینو پرز و آندره آ آنیلی در ستایش هواداران و بازیکنانی که فوتبال را نجات دادند؛ فوتبال مال ماست نه چند مدیر طماع

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر

منچستریونایتد مخالف قانون «سقف دستمزد» در لیگ برتر است و قصد دارد مانع از اجرای این قانون محدودکننده شود. 

طرفداری | باشگاه‌های بزرگ انگلیسی به رهبری منچستریونایتد با قوانین محدودیت‌کننده مخالفت خواهند کرد. 

به گزارش تایمز؛ منچستریونایتد در جلسه سالانه لیگ برتر که در آن موضوع کنترل هزینه‌های تیم‌ها مطرح می‌شود، به شدت با اعمال اولین «سقف هزینه» در لیگ برتر مخالفت خواهد کرد. محدودیت یاد شده به این معنا است که تیم‌های بزگ تنها می‌توانند با توجه به درآمد تیم‌های انتهای جدول از محل حق پخش برای خرید بازیکنان، دستمزد آن‌ها و ایجنت‌ها بودجه تعیین کنند. مشخص نیست که این محدودیت چقدر خواهد بود، اما آمار رسمی فصل گذشته نشان می‌دهد که ساوتهمپتون - تیم انتهای جدول - ۱۰۳.۶ میلیون پوند درآمد از حق پخش تلویزیونی دریافت کرده است. باشگاهی که در آن فصل بالاترین رقم دستمزد را پرداخت کرده است، منچسترسیتی با ۴۲۲.۹ میلیون پوند بوده که بیش از چهار برابر ساوتهمپتون است.

موضع یونایتد این است که نباید سقف بزرگی برای دستمزد در لیگ برتر وجود داشته باشد، زیرا این امر باشگاه‌های انگلیسی را نسبت به سایر تیم‌های اروپایی در موقعیت پایین‌تری قرار می‌دهد. لیگ برتر پیش‌تر تایید کرده بود که قوانین سود و پایداری مالی از فصل 26-2025 کنار گذاشته می‌شوند و تیم‌ها 85% از درآمدشان را می‌توانند هزینه کنند. با این حال، برخی از روسای باشگاه‌ها خواستار اعمال کنترل‌های بیشتر برای افزایش رقابت در لیگ هستند، زیرا انتظار می‌رود شکاف مالی بین باشگاه‌های انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های جهان جدید با سایر تیم‌های لیگ برتر افزایش یابد.

گروه اینئوس که کنترل منچستریونایتد را در دست گرفته، با وجود موافق اولیه این باشگاه، با قوانین تعریف سقف دستمزد مخالف است. یونایتد یکی از بزرگترین برندهای تجاری در فوتبال جهان را دارد و افراد مطلع از این باشگاه اعتقاد دارند که سقف دستمزد، توانایی آن‌ها برای رقابت با تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ را محدود کند. همچنین گفته می‌شود که منچسترسیتی نیز با سقف دستمزد مخالف است.

لیگ برتر انگلیس به دنبال افزایش رقابت؛ ایجاد سقف هزینه برای تیم‌های بزرگ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا