Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@01:07:23 GMT

موقعیت بزرگ که طارمی از دست داد +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۱۰۹۴

موقعیت بزرگ که طارمی از دست داد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

مهدی طارمی در دیدار مقابل ویتوریا یک موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد تا نتواند به آمار گل‌هایش در این رقابت افزایش دهد.

به گزارش مشرق، بامداد امروز در چارچوب هفته بیست و  هشتم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف ویتوریا رفت و با برتری یک بر صفر بردی دیگر را به ثبت رسانید. این پیروزی در حالی رخ داد که اسپورتینگ بازی خود را مقابل بلننسس با تساوی به پایان برد تا شانس قهرمانی پورتو با طارمی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی طارمی در این مسابقه از ابتدا در ترکیب قرار داشت و ۸۱ دقیقه برای پورتو بازی کرد. او یک موقعیت بزرگ گلزنی را نیز در دقیقه ۲۱ از دست داد تا نتواند آمار گل‌هایش را در این لیگ پرتغال افزایش دهد. البته با این وجود رسانه آماری گل پوینت از مهدی طارمی تجلیل کرد و او را یکی از بازیکنان برتر زمین دانست. 

ستاره ایرانی همچنین در دقیقه ۴۸ با دریبلی زیبا یک موقعیت خوب برای پورتو فراهم کرد که «کورونا» قدر این فرصت را ندانست. 

مهدی طارمی با ۱۲ گل در رده سوم گلزنان لیگ پرتغال قرار دارد و فاصله زیادی تا «آقای گلی» دارد. هریس سفروویچ از بنفیکا با ۱۸ گل در صدر و پدرو گونسالوس با ۱۷ گل در رده دوم قرار دارد و کار طارمی بسیار سخت خواهد بود. 

موقعیت بزرگی که طارمی از دست داد و دریبل زیبای این بازیکن را مشاهده کنید.

دانلود

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فوتبال مهدی طارمی پورتوی پرتغال لیگ پرتغال فیلم ورزشی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس

مهدی طارمی بعد از 4 ماه به ترکیب اصلی پورتو برگشت.

طرفداری | مهدی طارمی ستاره ایرانی در جدال حساس امشب فیکس شد.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، پس از 4 ماه دوری از ترکیب اصلی، بالاخره به جمع 11 نفر اصلی تیمش در دیدار حساس امشب مقابل ویتوریا گیمارش در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال بازگشت.

طارمی که پس از حضور در جام ملت‌های آسیا و مصدومیت جزئی، بازی‌های زیادی را از دست داده بود، در هفته‌های اخیر به تدریج به شرایط ایده‌آل بازگشته و در دیدارهای اخیر پورتو به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود. او در آخرین بازی لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو، در نیمه دوم به میدان آمد و موفق به گلزنی شد تا بار دیگر نظر سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، را جلب کند.

پورتو که در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر مقابل ویتوریا گیمارش به پیروزی رسیده بود، برای صعود به فینال و کسب جام قهرمانی، به درخشش ستاره ایرانی خود در بازی امشب نیاز دارد. طارمی که سابقه گلزنی به ویتوریا گیمارش را در کارنامه دارد، امیدوار است با عملکردی موفقت‌آمیز در این دیدار، به پورتو برای رسیدن به فینال جام حذفی کمک کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • (ویدیو) گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش در شب صعود پورتو
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • (ویدئو) گل پورتو به گیمارش توسط مهدی طارمی
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش از روی نقطه پنالتی (پورتو 1-1 ویتوریا گیمارش)
  • مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس