Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجهیزات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی جهت مقابله با کووید ۱۹ و کمک به بیماران مبتلا به کرونا توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین و ارسال شد.

به گزارش برنا؛ در شیوع موج چهارم کرونا و بر اساس اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به تجهیزات و ملزومات پزشکی و در پی اعلام نیازسنجی معاونت درمان وزارت بهداشت بلافاصله هیات امنای صرفه جویی ارزی جهت مدیریت شرایط بحرانی از محل ذخیره استراتژیک، اقدامات لازم برای تامین تجهیزات مورد نیاز را  انجام و محموله‌های مورد نظر را  به خراسان شمالی ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تجهیزات و ملزومات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین شده، شامل تعداد ۳۰ دستگاه تخت بستری و برانکارد، تعداد ۳۲ دستگاه ونتیلاتور تنفسی، تعداد ۱۰ دستگاه ساکشن جراحی پرتابل، تعداد ۱۵ دستگاه تشک مواج، تعداد ۲۰ دستگاه مانیتور علائم حیاتی،  تعداد ۱۱ دستگاه بای پپ تنفسی، تعداد ۱ دستگاه آنالایزر گازهای خونی و تعداد ۱۷ دستگاه گوشی پزشکی و دستگاه فشار خون است.     ارسال ملزومات حفاظت فردی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی      همچنین ملزومات حفاظت فردی شامل تعداد ۵۱۹ هزار و ۳۸۴ ماسک ۳ لایه، تعداد ۳۷هزار و ۵۸۷ ماسک N95 و تعداد ۴ هزار و۷۸۴ لباس ایزوله تنفسی مقابله با کرونا برای دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ارسال شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی موج چهارم کرونا نیاز دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی در اولين نشست بسيج سازندگي استان راهکارهاي به کارگيري بهينه ظرفيت اين نهاد براي توسعه استان بررسي شد.

قرار شد با ملاحظه شرایطی، گروه های جهادی فعال، ماشین آلات عمرانی و راهسازی در اختیار بگیرند.

در این نشست استاندار خراسان شمالی گفت: مشارکت گروه های جهادی در پیشبرد طرح های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، آبرسانی و راه و ... هم مشکلات دست و پاگیر قوانین واگذاری به پیمانکاری را ندارد و هم هزینه های خدمات را کاهش می دهد و مقرون به صرفه است .

محمد رضا حسین نژاد گفت: از گروه های جهادی که مردمی هستند، در تامین ماشین آلات و تامین مکانی برای استقرار آنها حمایت می کنیم و در سال موسوم به جهش تولید با مشارکت مردمی، انتظار داریم بسیج سازندگی در شهرستان های تازه تاسیس به صورت ویژه، منشا خدمت باشد . 

در این جلسه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه استان، از حضور گروه جهادی ۵۰ نفره در شهرستان راز و جرگلان خبر داد و گفت: گروه های جهادی، گروه های مردمی هستند و می توانند در توسعه استان، نقش آفرین باشند. 

سردار فرجی افزود بسیج سازندگی در محرومیت زدایی، در حوزه های سلامت، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی، راه سازی، آبرسانی و کشاورزی و سایر حوزه ها می تواند کمک کند.

وی از وجود ۲۰۴۴ گروه جهادی ثبت شده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • ۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران
  • توسعه زراعت چوب راه حل مناسب برای رسیدن به خودکفایی
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • افزایش۳۰دستگاه خودرو عملیاتی و آمبولانس در علوم پزشکی کردستان