Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:29:08 GMT

معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ Galaxy S۲۲

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۱۷۰۸

معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ Galaxy S۲۲

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تچ رادار، گوشی‌های سامسونگ گلکسی S۲۱، گلکسی S۲۱ پلاس و گلکسی S۲۱ اولترا به تازگی در قفسه‌های مغازه‌ها قرار گرفته اند (البته بیشتر این قفسه‌ها به دلیل همه گیری کرونا مجازی هستند)، اما اکنون در مورد سامسونگ گلکسی S۲۲ گزارش‌هایی منتشر می‌شود که می‌گویند این گوشی بهتر از S۲۱ و پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار و قیمت Samsung Galaxy S۲۲

درباره تاریخ عرضه Galaxy S۲۲ اطلاعات کمی در دست است، اما با اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد، انتظار می‌رود سامسونگ برنامه‌ای مشابه برنامه ۲۰۲۱ را دنبال و گوشی را در اواسط ژانویه رونمایی کند. درباره قیمت هم هنوز چیزی قطعی نیست، اما انتظار می‌رود تقریباً هم قیمت گلکسی S۲۱ باشد. پیش بینی می‌شود گوشی Galaxy S۲۱ سامسونگ از قیمت پایه ۷۶۹ پوند (۷۹۹ دلار) شروع شود و تا ۱۱۴۹ پوند هم قیمت گذاری شود.

یک درز اطلاعات نشان می‌دهد که سامسونگ از قبل روی چیپست Exynos ۹۸۵۵ خود کار می‌کند و انتظار می‌رود این پردازنده برای گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ آماده باشد. سامسونگ همچنین تأیید کرده است که در جعبه تلفن شارژر وجود ندارد، بنابراین اگر از قبل شارژر ندارید باید جداگانه آن را تهیه کنید.

پشتیبانی از قلم در مدل‌های Ultra

برای تجربه استفاده از قلم سامسونگ، دیگر نیازی به خرید گوشی هوشمند گلکسی نوت نیست. اکنون می‌توانید با Galaxy S۲۱ Ultra این تجربه را داشته باشید. تجربه قلم مفید است و برای دوست داران لوازم جانبی یا طراحان گزینه بسیار خوبی است. احتمالا در سال ۲۰۲۲ عملکرد S Pen سامسونگ برای سری S کاملاً شکل بگیرد و Galaxy S۲۲ هم از این ویژگی بهره ببرد.

گوشی سامسونگ Galaxy S۲۱ از اسلات کارت microSD برخوردار نیست، مثلا با اینکه مدل اولترا ۲۱ ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی را دارا است، اما بیشتر از این دیگر نمی‌توانید فضای ذخیره سازی را گسترش دهید. اما طبق گزارش‌ها احتمالا اسلات کارت حافظه در مدل ۲۰۲۲ وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

اولین سری تبلت های تاشو سامسونگ به بازار می آید!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی گوشی گوشی هوشمند گلکسی S۲۱ Galaxy S۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در آخرین روز فروردین

جدیدترین قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار آنلاین (سایت‌های فروش اینترنتی) به شرح زیر است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشی‌های پرفروش در سایت‌های اینترنتی تغییر محسوسی نداشته‌اند و تقریبا با همان قیمت‌های قبلی به فروش می‌رسند.

کمترین قیمت آیفون ۱۳ در بازار به ۴۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که آیفون ۱۳ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، ۵۴ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین، آیفون ۱۳ پرومکس با عبور از ۱۰۰ میلیون تومان به قیمت ۱۰۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.

از میان گوشی‌های شیائومی، مدل ردمی نوت ۱۲ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت با همان قیمت قبلی یعنی هشت میلیون و ۴۹ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین، مدل ردمی نوت ۱۲S، هشت میلیون و ۲۰۷ هزار تومان قیمت دارد. این در حالی است که برای خرید ردمی نوت ۱۱S باید ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

گوشی گلکسی A۱۴ با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، هفت میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده است.

مدل سامسونگ گلکسی A ۰۴ e با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت، ۴ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه‌ای بالغ‌بر هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌توانید صاحب گوشی میان‌رده سامسونگ یعنی مدل گلکسی A ۱۳ SM-A ۱۳۷ شوید که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم دارد.

برای اطلاع از قیمت گوشی‌های دیگر جدول زیر بخوانید؛

دیگر خبرها

  • قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در آخرین روز فروردین
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد