Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:29:44 GMT

امام جمعه موقت مشهد: توان ما بیش از قدرت دشمن است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۲۰۳۹

امام جمعه موقت مشهد: توان ما بیش از قدرت دشمن است

حجت الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: قدرت ما، تجربه بیش از ۴۰ سال است زیرا در طول این سالها دشمن با تمام مولفه‌های قدرت خود سعی در شکست ما داشته ولی تاکنون به نتیجه دلخواه خود نرسیده است.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد آشوب و مکر و حیله هایی همچون ایجاد بیش از هزار و ۵۰۰ تحریم برای ما زحمت هایی ایجاد کرد ولی باز هم نتوانست کار خود را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت مشهد گفت: اکنون قدرت آمریکا بعد از ۴۲ سال کمتر از توان و قدرت ما شده است و این در حالی است که  قدرت ما نسبت به او در حال افزایش است.

وی افزود: نظام و حکومت اسلامی ایران بر مبنای اسلام اصیل و با رهبری فردی که نزدیک ترین رفتار را به معصومین (ع) دارد هدایت می‌شود و مستحکم است زیرا قوانین آن از اسلام جوشیده است.

حجت الاسلام فرزانه یکی دیگر از مولفه های قدرت کشور را نیروهای مسلح دانست و ادامه داد: نیروهای مسلح ما علاوه بر در اختیار گرفتن توان نرم افزاری و سخت افزاری با معنویت نیز مانوس هستند و افراد توانمندی همچون شهید سلیمانی نمونه‌ای از افرادی هستند که دنیای استکبار را به لرزه درآورده‌اند.

وی گفت: اسلام جوانان متدین و فداکار پرشوری همچون حیدریون، فاطمیون، زینبیون، انصار الله و حزب الله در خط مقاومت دارد که مانند کانون آتش فُجّار در جای جای جهان رشد کرده‌اند و در روز نیاز امکان از پای درآوردن دشمن را دارند.

امام جمعه موقت مشهد افزود: اداره زندگی مردم باید به وسیله اسلام و در قالب یک نظام حکومتی باشد و گرنه اسلام آمریکایی که دین و سیاست را از هم جدا می‌داند هیچ خاصیتی ندارد. 

وی همچنین ادامه داد: برخی افراد و تشکل‌های سیاسی فعالیت هایی انجام می دهند که به نفع و خواسته دشمن است به عنوان نمونه استفاده برخی افراد از رانت‌های اطلاعاتی و اقتصادی یا ایجاد تنش های اقتصادی در بازارهای سرمایه همچون بورس در خط دشمن و به نفع دشمن است. 

حجت الاسلام فرزانه با بیان اینکه احزابی که در خط دشمن کار می‌کنند با تشکیل باند به نفع خود سعی در تخریب سایر افراد و احزاب توانمند دارند گفت: آنها به جای ارائه برنامه و نشان دادن توان خود به گونه‌ای رفتار می‌کنند که باعث شده است رهبر معظم انقلاب تاکنون چندین بار تذکر جدّی به آنها بدهد.

وی افزود: این احزاب و افراد وقتی به قدرت می‌رسند از افراد توانمند سایر جناح ها هیچ استفاده‌ای نمی‌کنند و گاهی افرادی را که هیچ تخصصی ندارند بر روی کار می‌آورند.

امام جمعه موقت مشهد ادامه داد: آنها نفع مردم و جامعه را در نظر نمی‌گیرند و گاهی افراد بدون تخصص را به عنوان چهره برتر معرفی می‌کنند و با بزرگ نمایی آنان سعی دارند چهره افراد توانمند را تخریب کنند. 

وی گفت: این احزاب و گروه ها وقتی به قدرت می‌رسند حکومت را مانند ملک شخصی خود می‌دانند و سعی می‌کنند حکومت از دست آنها خارج نشود.

برچسب‌ها احزاب و انتخابات امام جمعه مشهد مشهد جنگ تحمیلی حرم امام رضا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احزاب و انتخابات امام جمعه مشهد مشهد احزاب و انتخابات امام جمعه مشهد مشهد جنگ تحمیلی حرم امام رضا اخبار کنکور امام جمعه موقت مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه که به تهران سفر کردند، بعد از ظهر امروز، سه‌شنبه، هفتم فروردین ۱۴۰۳ با حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتاً به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متأثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

کد خبر 6063108

دیگر خبرها

  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • نمی‌توان قاعده کلی از تجربه‌های نزدیک به مرگ به دست آورد!
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • مقاومت بی‌نظیر مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم
  • جزئیات پهپاد انتحاری ساخت ایران
  • شوک نظامی ایران به جهان /این پهپاد انتحاری ایران را بشناسید