Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@01:16:06 GMT

نفتی‌های گچساران به مصاف شهرداری همدان می‌رود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۲۷۶۴

نفتی‌های گچساران به مصاف شهرداری همدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور، نفت و گاز گچساران به مصاف شهرداری همدان خواهد رفت.

 دیدار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به میزبانی شهرداری همدان روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه راس ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه شهر همدان برگزار می شود.

 پیش از آن دیدار  در هفته پازدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور دیدار نفت و گاز گچساران با سپیدرود رشت به دلیل ابتلای 16 نفر از بازیکنان تیم سپید رود رشت لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته چهادرم به مصاف تیم آوالان کامیاران رفت که این دیدار با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا کنون با انجام14 بازی ، 3 برد،2 مساوی، 9 باخت، 6گل زده،18 گل خورده و با کسب 11 امتیاز در رده 14 جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.

مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور در 2گروه 14 تیمی برگزار می شود.

گفتنی است: تیم نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک کشور در گروه Aقرار گرفته است.

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌هایی همچون علم وادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان،  ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امیدگناوه، ویستاتوربین تهران، و محتشم تبریز به رقابت خواهد پرداخت.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت همدان فوتبال شهرداری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران لیگ دسته دو فوتبال کشور شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا نهم فروردین پنج شنبه  شب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ فردا پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود. الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

در آن سوی میدان الریاضی لبنان و ساجس دیگر نماینده لبنان رو در روی هم قرار خواهند گرفت. بازی اول دو تیم امشب برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا