Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@19:55:58 GMT

ترکیب تراکتور برای بازی با نیروهوایی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۳۱۶۶

ترکیب تراکتور برای بازی با نیروهوایی اعلام شد

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف نیروهوایی عراق خواهد رفت.

از همین رو ترکیب سرخپوشان تبریزی برای این دیدار اعلام شد.

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد عباس‌زاده، میلاد فخرالدینی و محمد مسلمی‌پور بازیکنانی هستند که با نظر رسول خطیبی برای  تراکتور در این مسابقه به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای تیم نیروهوایی عراق نیز فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، ابراهیم بایش، حمادی احمد، همام طارق، احسان حداد، لوی العانی، علی محسن، علی کاظم، مصطفی محمد به میدان خواهند رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رسول خطیبی تراکتورسازی رسول خطیبی لیگ قهرمانان آسیا 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در سال‌های حضور در لیگ برتر چند مرحله پوست‌اندازی کرده و حالا به آرامی به سراغ استعدادهای پایه و بومی خودش می‌رود که در دیدار مقابل تراکتور این موضوع کاملا مشاهده شد.

بعد از حضور ساکت الهامی با وجود خطر سقوط و بازی‌های حساس، این سرمربی به جوان‌ها اعتماد کرده و آنها هم به خوبی پاسخ او را داده‌اند و حتی توانستند به ترکیب تیم برسند.

امیر سام‌دلیری حالا بخشی از ترکیب اصلی الهامی شده و حتی ممکن است مرصاد سیفی هم با رهایی از مصدومیت، در دیدارهای آینده شبیه به مسابقه مقابل تراکتور در ترکیب قرار بگیرد و فرصت خودنمایی به دست بیاورد.

اما اتفاق مهم برای نساجی‌چی‌ها در دیدار مقابل تراکتور که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند، حضور جالب توجه برخی اسامی روی نیمکت بود؛ جایی که غیر از علیرضا رضاییِ مصدوم و اسماعیل بابایی، بقیه نفرات مثل مهرداد عبدی از مازندران و ۵ بازیکن از پایه‌های باشگاه نساجی بودند. حسین خطیر، مرصاد سیفی، امیرحسین مهجوری، حسن امدادی و احد جمشیدی بازیکنان جوان روی نیمکت شمالی‌ها بودند که فرصت بازی هم برای سه نفر از آنها در همین مسابقه فراهم شد.

دیگر خبرها

  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)