Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:14:15 GMT

بخش خبری ۲۰:۳۰ مورخ سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۳۷۸۰

بخش خبری ۲۰:۳۰ مورخ سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بخش خبری ۲۰:۳۰ به موضوعات مختلفی همچون ویروس کرونا و توافق برجام پرداخته است.

 

 

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیست و سی واکسن کرونا توافق برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،در این جلسه نامه شماره ص۱۴۰۲/۱۱۵۹۷/۵۶۴۱ مورخ ۱۹/۱۲/۱۴۰۲ فرمانداری شهرستان شیراز، مبنی بر رفع ایراد از مصوبه شماره شماره ۱۶۰۳۹/۱۴۰۲/ش مورخ ۱/۱۲/۱۴۰۲ در خصوص نرخ کرایه جابه‌جایی مسافر در شبکه حمل و نقل مسافر شامل ناوکان اتوبوس و مینی بوس در سال ۱۴۰۳، به شماره ثبت ۱۶۷۴۴/۱۴۰۲/ش مورخ ۱۹/۱۲/۱۴۰۲ دبیرخانه شورا، ارسالی از کمیسیون حمل ونقل و ترافیک و عمران شورا، بررسی شد و مستند به ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن، مصوبه شماره ۱۶۰۳۹/۱۴۰۲/ش مورخ ۱/۱۲/۱۴۰۲ به شرح زیر اصلاح و به تصویب رسید.
نرخ کرایه جابه‌جایی مسافر شامل انواع ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی در شبکه حمل و نقل مسافر حمل و نقل شهر شیراز در سال ۱۴۰۳ برابر نرخ اعلامی مرکز تورم آمار ایران به شرح ذیل به تصویب رسید:
ناوگان نرخ ورودی (ریال) نرخ هر کیلومتر پیمایش (ریال)
اتوبوس ۱۲.۵۹۰ ۶۴۵
مینی بوس ۲۲.۵۰۸ ۴۵۵
نرخ نقدی خطوط اتوبوس، مینی بوس ۵۰.۰۰۰
هر ساعت دربستی با اتوبوس شهری ۱.۶۵۳.۵۴۴

خطوطی که به نواحی حومه شهر خدمات‌رسانی می‌کنند علاوه بر نرخ مصوب ۲۰% به نرخ کرایه کارت و نقد (به صورت رند شده) آن‌ها اضافه خواهد شد. نرخ ورودی و کیلومتر خطوط شبانه با افزایش ۵۰% نسبت به خطوط روزانه تعیین می‌شود. از اول فرودین امنسال این مصوبه لازم‌الاجرا بوده و کلیه مصوبات مغایر با آن لغو می‌شود.
همچنین در جلسه مذکور نامه شماره ص۱۴۰۲/۱۱۹۹۳/۵۶۴۱ مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۲ فرمانداری شهرستان شیراز، مبنی بر رفع ایراد از مصوبه شماره ۱۶۵۶۶/۱۴۰۲/ش مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۲ در خصوص نرخ کرایه جابه‌جایی مسافر سرویس مدارس شهر شیراز در سال ۱۴۰۳، به شماره ثبت ۱۶۹۲۰/۱۴۰۲/ش مورخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۲ دبیرخانه شورا، ارسالی از کمیسیون حمل ونقل و ترافیک و عمران شورا، بررسی شد و مستند به ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن، مصوبه شماره ۱۶۵۶۶/۱۴۰۲/ش مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۲ به شرح زیر اصلاح و به تصویب رسید.
نرخ کرایه جابه‌جایی مسافر سرویس مدارس شهر شیراز در سال ۱۴۰۳ برابر نرخ اعلامی مرکز تورم آمار ایران به شرح ذیل به تصویب رسید:
جدول شماره ۱
نوع خودرو نرخ ورودی برای هر نفر (ریال) نرخ هر کیلومتر برای هر نفر (ریال)
پراید و تیبا و مشابه ۸۴,۷۵۹,۰۰۰ ۴,۳۴۹,۴۷۵
سمند و مشابه ۹۷,۰۷۱,۳۶۰ ۵,۴۶۰,۲۶۴
پژو و مشابه ۹۵,۶۴۳,۸۴۰ ۵,۳۷۹,۹۶۶
ون ۵۳,۳۲۳,۸۲۰ ۲,۷۸۷,۳۸۱
مینی بوس ۵۵,۸۹۶,۳۳۰ ۱,۱۹۷,۷۷۸
برای مسیرهای پرترافیک (حسب آیین نامه داخلی طرح ترافیک مدارس) به میزان ۱۰% به نرخ ورودی و نرخ هر کیلومتر اضافه می‌شود.
برای ارائه خدمات به مدارس خاص مانند مدارس استثنایی و ... به میزان ۵ درصد به نرخ ورودی و نرخ هر کیلومتر اضافه خواهد شد. معادل ۸‏‏/۷ درصد هزینه محاسبه شده طی جدول شماره ۱ بعنوان هزینه بالاسری ستادی و پشتیبانی به نرخ نهایی هزینه هر دانش آموز اضافه خواهد شد. از تاریخ ۱‏‏‏/۶‏‏‏/۱۴۰۳ این مصوبه لازم الاجرا و کلیه مصوبات مغایر با آن لغو می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • جزییات تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد ؛ از پزشک عمومی تا جراح و سزارین
  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر خارجی از دره ستارگان قشم
  • نرخ ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده اعمال شد
  • نرخ ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده اعمال شد
  • بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد
  • تکمیل و افتتاح بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان