Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از تعویض سید جلال حسینی با کمال کامیابی‌نیا از ابتدای نیمه دوم امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس شد.

* پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس بازیکنان این تیم برای شادی گل خود یک حلقه تشکیل دادند. در این لحظه گل محمدی هم خود را به این حلقه رساند و چند باری بر سر عیسی آل کثیر ضربه زد تا به این طریق در شادی گل تیمش شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ایوان گونزالز، کاپیتان اسپانیایی تیم گوا در دقیقه ۵۶ پس از برخورد با عالیشاه مصدوم شد و درون محوطه جریمه تیمش روی زمین افتاد. در این لحظه محمد حسین کنعانی‌ زادگان رو به سمت نیمکت گوا کرده و از خوان فراندو خواست این بازیکن را تعویض کند. در نهایت این بازیکن جای خود و بازوبند کاپیتانی گوا را به محمد علی داد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال عربستان روز شنبه و پس از تعطیلات بازی‌های ملی به مصاف الشباب می‌رود.

شاگردان ژسوس که با پیروزی احتمالی مقابل رقیب قدرتمند پر مهره خود می‌توانند یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند، در این بازی هم مدافع تنومند خود را در ترکیب خواهند داشت.

صحبت از علی البلیهی است که در ماه‌های اخیر با انواع و اقسام حواشی در کانون اخبار فوتبال عربستان بوده و پا به پای فوق ستاره‌های فوتبال جهان در این کشور خبرساز شده است.

حالا در تازه‌ترین اتفاق یک هوادار تیم الهلال با دیدن علی البلیهی از این بازیکن می‌خواهد علاوه براینکه مقابل الشباب گلزنی کند، پس از گل هم مانند رونالدو شادی کند.

درخواست این هوادار تعجب علی البلیهی را در پی داشت و مدافع ملی‌پوش الهلال به او قول داد که تلاش خود را برای گلزنی بکند اما اگر گل بزند کاری با رونالدو ندارد و مثل خودش شادی می‌کند.

صحبت‌هایی که حالا ویدیو مورد اشاره را به کلیپی پربازدید در فضای مجازی فوتبال عربستان تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم
  • آمار جالب کنعانی زادگان در شب تولد سی سالگی اش