Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان لوران بلان در شب قصاوت جنجالی احمد العلیلی شکست خوردند تا شانس صعودشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تقریبا غیرممکن شود.

به گزارش طرفداری، الوحده امارات در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ الریان قطر را با تک گل دقیقه ۷۱ عمر خربین شکست داد و با ۷ امتیاز بعد از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری بازی امشب نماینده اماراتی و نماینده قطری بسیار جنجالی بود. احمد العلیلی ۱۰ کارت زرد و ۳ کارت قرمز به بازیکنان دو تیم نشان داد که در این بین سهم الریان ۲ کارت قرمز و ۵ کارت زرد بود. احمد العلیلی در دقایق پایانی بازی، اسماعیل مطر بازیکن با سابقه الوحده را هم اخراج کرد.

بنابراین اسماعیل مطر در بازی مقابل پرسپولیس غایب است و در آن سو الریانی ها در غیاب احمد السید و فرانک کوم به مصاف گوای هند می روند.

پرسپولیس ساعاتی پیش با پیروزی پرگل ۴-۰ مقابل نماینده هند با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروهش شد. پس از نماینده کشورمان الوحده ۷ امتیازی است و گوای هند با ۲ امتیاز دوم است. الریان قطر که شجاع خلیل زاده در آن توپ می زند به شدت در این تورنومنت ضعیف عمل کرده و با تحمل ۳ شکست و یک تساوی در رده آخر جدول گروه E قرار گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دقیقه وقت تلف شده نیمه اول، رامین رضاییان با دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی بعدی تیم ملوان مقابل پرسپولیس محروم شد.

او در حالی چهارمین کارت زرد را گرفت که زمان بازی عملا به پایان رسیده بود اما یک خطا روی بازیکن ملوان، داور بازی را مجاب کرد تا یک اخطار به مدافع راست سپاهان نشان دهد.

این شاید بهترین خبر برای اوسمار و بازیکنان پرسپولیس باشد که هفته آینده در دیدار سرنوشت ساز به مصاف سپاهان خواهند رفت و حالا غیبت رضاییان معادلات را برای این تیم تغییر می‌دهد.

دیگر خبرها

  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • رامین رضاییان از بازی با پرسپولیس محروم شد
  • فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!