Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@13:20:33 GMT

با مأموران خاطی بیمارستان دزفول برخورد می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۵۱۶۲

با مأموران خاطی بیمارستان دزفول برخورد می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از مهر، علی قمیشی عصر امروز جمعه در کلیپی که توسط روابط عمومی دانشگاه منتشر شد با اشاره به ماجرای انتشار کلیپ برخورد فیزیکی مأموران حراست بیمارستان بزرگ دزفول با یک همراه بیمار، اظهار کرد: امروز یک ویدئوی ساختگی مبنی بر درگیری یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با فردی از کادر پزشکی به منظور استفاده غیرمجاز از واکسن کرونا منتشر شد که ضمن تکذیب خبر اعلام می‌شود که این ویدئو مربوط به ممانعت از ورود یک همراه بیمار کرونایی بستری در بیمارستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن تکذیب استفاده از واکسن کرونا توسط مسئولان دانشگاه، افزود: ممانعت از ورود این فرد به بخش کرونا صرفاً برای حفظ سلامت وی و جلوگیری از انتشار ویروس بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: رفتار مأمور حراست بیمارستان و درگیری با همراه بیمار درست نبود و به هیچ عنوان مورد تأیید ما نیست، در همین راستا آموزش مناسب به نیرو‌های حراست برای مواجهه صحیح با همراهان بیماران در دستور کار قرار می‌گیرد تا شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.

قمیشی بیان کرد: در حالی که بیمارستان بزرگ دزفول نزدیک به ۷۰۰ بیمار کرونایی را تحت درمان دارد و فشار بر روی عوامل دانشگاه بسیار زیاد است، انتشار اخبار کذب و نادرست، بی‌انصافی است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز جمعه فیلمی از درگیری حراست بیمارستان دزفول با یک مرد که لباس گان به تن دارد به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد.

برخی رسانه‌ها اعلام کردند فرد ارسال کننده این فیلم مدعی شده فردی که گان به تن دارد از کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول است که نسبت به تزریق واکسن به یکی از مسئولان ارشد شهرستان اعتراض داشته و به همین منظور حراست بیمارستان با وی درگیر شده است.

مدیر روابط عمومی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ارتباط این کلیپ با کادر درمان و واکسن را به شدت رد کردند.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، فیلم مربوط به درگیری یکی از همراهان بیماران بستری کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول بوده که قصد ورود غیر مجاز به بخش بیماران کرونایی را داشته است، اما حراست بیمارستان در راستای حفظ سلامت آن فرد و جلوگیری از انتشار بیماری از ورود آن وی ممانعت کرده است.

روند ابتلاء به کرونا در دزفول به شدت بالاست و ظرفیت بیمارستان این شهرستان برای پذیرش بیماران تکمیل شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز دهم رمضان رستم قاسمی دانشگاه علوم پزشکی دزفول حراست بیمارستان بیمارستان بزرگ دزفول همراه بیمار گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز دهم رمضان رستم قاسمی بیمارستان بزرگ دزفول دانشگاه علوم پزشکی حراست بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ نیروی خاطی در حافظیه شیراز

سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه گفت: نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، شهرام زند وکیلی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تذکر یکی از نیرو‌های مراقبتی مجموعه فرهنگی تاریخی حافظیه، به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره شمس‌الدین محمد حافظ که با واکنش برخی کاربران مواجه شد، گفت: در راستای حفظ کرامت انسانی بازدیدکنندگان از مقبره لسان‌الغیب به‌ویژه نونهالان ایران اسلامی، نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.

سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه با بیان اینکه برخورد مناسب متولیان و مراقبین آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد، تأکید کرد: اگر نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری در حوزه گردشگری باشد، به‌طور حتم عاملی برای سفر دوباره گردشگران به مقصد سفر خواهد بود.

ثابت اقلیدی یادآور شد: آرامگاه حافظ هر ساله با استقبال بی‌نظیر از سوی گردشگران داخلی و خارجی مواجه می‌شود، به‌گونه‌ای که این مجموعه همواره در صدر مکان‌های پُربازدید گردشگری استان و کشور قرار دارد.

استان پهناور فارس و شهر شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام و سرزمین ادب و هنر، میزبانی از هم‌وطنان عزیز را افتخار خود می‌داند و به گفته‌ خواجه راز حافظ شیرازی:

رواق منظر چشم من آشیانه توست    کرم نما و فرودآ که خانه، خانه توست

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • توبیخ نیروی خاطی در حافظیه شیراز
  • نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی