Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@20:14:01 GMT

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در گیلان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۵۸۵۰

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در گیلان

اسماعیل حیدری آزاد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف 30 کیلوگرم تریاک در گیلان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، دکتر اسماعیل حیدری آزاد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام این خبر بیان کرد: با رصد اطلاعاتی مرکز فنی پلیس مبارزه با موادمخدر استان و با احراز ورود محموله مواد مخدر از استان کرمانشاه به گیلان، پس از ۲۴ ساعت پیگیری پنهان  ۲ دستگاه خودرو شامل اسکورت و حامل مواد در پلیس راه سرآوان متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر مقدار ۳۰ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد  

 حیدری آزاد افزود: فعالیت پلیس مبارزه با موادمخدر و دیگر دستگاههای امنیتی و نظامی  در جامعه برای انجام ماموریت مبارزه با سوداگران مرگ جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموریتی سخت برای جدال با سوداگران مرگی که شبانه روز درتکاپوی قاچاق وتوزیع موادمخدر هستند و اگر یک لحظه از آنها غافل شوند دودمان زندگی بسیاری از جوانان و خانواده‌ها رابر باد می‌دهند. پلیس مبارزه با موادمخدر، در طول سالهای گذشته با تقدیم شهدا و جانبازان بسیاری در این راه، مبارزه‌ای جهاد گونه داشته است، چراکه هدف اصلی اش مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر از نقطه صفرمرزی تا درون شهرها است. سوداگرانی که قصدشان رساندن و فروش موادمخدر است و در این راه حتی به اقدام مسلحانه نیز دست می‌زنند و از کشتن نیز ابایی ندارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان ادامه داد: الحمدلله با افزایش سطح همکاری ها و تبدیل این همکاری ها به هم افزایی دستگاههای عضو کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر شورای هماهنگی استان ،بی شک مبارزه با موادمخدر در استان عزیزمان، بی‌امان و خستگی ناپذیر بوده و تمامی محورهای اصلی و فرعی و مرزهای آبی و خاکی استان برای قاچاقچیان مواد مخدر نا امن گردیده است. از طرفی  نیازمندیم مردم نیز مراقبت بیشتری از خود و فرزندان و محیط پیرامونی داشته باشند، بی قراری‌های فرزندان خودرادریابند و مواردمشکوک را به پلیس گزارش دهند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسماعیل حیدری آزاد کشف تریاک در گیلان مبارزه با موادمخدر مبارزه با مواد شورای هماهنگی مخدر استان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز