Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@03:56:50 GMT

لیگ برتر فوتسال؛ شکست کراپ الوند در برابر نماینده اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۵۹۱۰

لیگ برتر فوتسال؛ شکست کراپ الوند در برابر نماینده اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته هفتم مرحله نهائی لیگ برتر فوتسال، جمعه شب، تیم کراپ الوند نماینده استان قزوین با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب مهمان خود گیتی پسند اصفهان شد.

در این دیدار، مسلم رستمی ها، محسن منتظمی، مهدی جاوید برای تیم میزبان گلزنی کردند و علی اصغر حسن زاده و علیرضا وفایی هر کدام با دو گل دروازه کراپ الوند را فتح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی تیم گیتی پسند اصفهان جایگاه خود را در رده سوم جدول با ۱۴ امتیاز حفظ کرد و تیم کراپ الوند نیز با ۷ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

در دیگر بازی های این مرحله مس سونگون ورزقان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد فرش آرای مشهد گذشت و سن ایچ ساوه ۴ بر ۲ مقاومت البرز را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین لیگ برتر فوتسال کراپ الوند گیتی پسند اصفهان کراپ الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نماینده قم در لیگ برتر فوتسال که طی ادوار طولانی با اتکا به بازیکنان توانمند خودش توانست مقام‌های مختلفی را کسب کند، باز هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

اوایل فروردین امسال، حامی مالی این تیم از تیم داری در لیگ برتر انصراف داد و اعلام کرد برنامه‌ای برای ادامه همکاری با نماینده قم را ندارد.

انصراف حامی مالی باعث شد تا در کمتر از ۳ ماه مانده به برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال، این تیم نتواند قرارداد بازیکن‌ها و اعضای کادر فنی خود را تمدید کند.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم در خصوص مشکلات این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هنوز هیچ جلسه‌ای در این خصوص برگزار نشده و با توجه به شور و هیجان و استقبال بالای علاقمندان به فوتسال در قم، رفع مشکلات این تیم رو در دستور کار قرار مید‌هیم.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال از ۲۲ تیر آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • مروری بر اخبار ورزشی ۲۷ فروردین استان قزوین
  • پایان رقابت‌های جام رمضان در رشته‌های مختلف
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند
  • فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد