Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@18:01:48 GMT

انتخاب پینگ‌پنگ‌باز قم برای اعزام به مسابقات آسیایی 2021

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۶۳۱۲

انتخاب پینگ‌پنگ‌باز قم برای اعزام به مسابقات آسیایی 2021

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پویا وفایی بازیکن ارزنده پینگ پنگ قم که از رده‌های سنی پایه در رقابت‌های مختلف کشوری به میدان رفته، افتخارات زیادی کسب کرده و به تجارب ارزنده‌ای در عرصه قهرمانی این رشته رسیده، اکنون به مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام تیم ملی تنیس روی‌میز بزرگسالان ایران به کشور قطر، اضافه کرد: پویا وفایی پیش از این دو بار در رده سنی جوانان به مقام‌های دوم و سوم کشور دست یافته، در تور ایرانی پینگ‌پنگ بزرگسالان کشور به مقام سیزدهم رسیده و مزد زحمات شبانه‌روزی خود را با دعوت به تیم ملی به دست آورده است.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم افزود: مربی ارزنده این پینگ‌پنگ باز مستعد و خوش‌آتیه صادق  شهیدی‌فر از مربیان بسیار خوب قم است و وفایی باید روزهای 27 تا 30 خرداد ماه در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان به میزبانی تهران برای اثبات شایستگی‌های خود تلاش کند.

وی با اشاره به برنامه و نفرات دعوت شده به رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان بانوان و مردان، ابراز کرد: 32 ورزشکار به پیکارهای انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند و در این رقابت‌ها با شیوه جدید و در چهار مرحله به شکل حذفی به رقابت می‌پردازند و در پایان قهرمان هر مرحله به عضویت تیم ملی درخواهد آمد.

عموئیان بیان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان روزهای 28 تا 31 اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده و مردان پینگ‌پنگ باز روزهای 28 تا 31 خرداد رقابت می‌کنند تا چهار بازیکن برتر به عضویت تیم ملی درآمده و روزهای دهم تا هجدهم شهریور ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی دوحه قطر برای تیم ملی کشورمان به میدان برود.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای بازیکن آینده‌دار تنیس روی‌میز قم، در ادامه به یک برنامه فرهنگی در این هیات اشاره و عنوان کرد: ختم کامل قرآن مجید با مشارکت جامعه پینگ پنگ قم و تلاوت هر روز یک جزء قرآن‌، ویژه ماه مبارک رمضان است که واحد فرهنگی این هیات برگزار می‌کند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم تنيس روي ميز تيم ملي پينگ پنگ اردوي تيم ملي قطر آسيا آسيايي انتخابی تیم ملی پینگ پنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با سه ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور داشت.

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند.

با برگزاری این رقابت کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد