Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:05:19 GMT

ثبت ۲۴ مورد وقف در همدان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۶۶۱۸

ثبت ۲۴ مورد وقف در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه پارسال ۲۴ مورد وقف از سوی واقفان خیراندیش همدانی اهدا شده است، گفت: ارزش این موقوفات به بیش از ۱۵ میلیارد تومان می‌رسد.

او افزود: وقف‌های انجام گرفته پارسال اغلب در زمینه‌های ساخت حسینیه، برگزاری آیین‌های مذهبی شامل شادی و عزاداری برای ائمه اطهار (ع)، کمک به مستمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست و رسیدگی به ایتام و نیازمندان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان ادامه داد: در سال جاری هم یک مورد وقف انجام گرفته که در حال رایزنی با واقف در زمینه نیاز و کیفیت وقف هستیم.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اضافه کرد: وقف در سال جاری در شهرستان همدان انجام گرفته، اما هنوز نیت واقف مشخص نشده است.

علی حسینی عنوان کرد: با نهادینه کردن فرهنگ وقف بسیاری از مشکلات به‌ویژه موضوع ازدواج و مسکن جوانان رفع می‌شود همچنین همه افراد با هر سطح درآمدی می‌توانند در کار نیک وقف مشارکت کنند و منابع مالی زیاد، ملاک و معیار کمک‌رسانی نیست.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقف جدید امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند

معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دلایل تعیین ١٥ خرداد به عنوان نقطه شروع تغییر ساعات کاری

 

او می گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنج‌شنبه ها را از دست خواهیم داد.

به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان
  • بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند
  • حکومت سابق داعشی ها را فراری داده است