Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پشتیبانی نرم افزار سیستم های نرم افزار اتوماسیون اداری جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، کارآموزی ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه 8 تا 5 بعد از ظهر و روز پنجشنبه 8 تا 12 (یک بار در ماه) روابط عمومی و فن بیان خوب و علاقمند به یادگیری دقیق، منظم و مسئولیت پذیر دانش فنی متوسط دارای روحیه تیمی، خلاق و فعال آشنا به کامپیوتر و SQL Server.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآموز به شرط استخدام پذیرفته می شود با دوره آموزشی رایگان افراد فعال و دارای سابقه از اولویت بیشتری برخوردارند حقوق بالاتر از وزارت کار با توجه به توانایی افراد اضافه کاری بیمه تامین اجتماعی از روز اول پرداخت به موقع حقوق همکاری در یک محیط پویا حق بهره برداری از مشارکت در فروش های شرکت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن: 02188190315 تلفن: 02188190316 تلفن: 02188190317 موبایل: 09025274335 ایمیل: Info@intelsysco.com آدرس: تهران خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر ساختمان راهیان پلاک 2301 طبقه سوم پربیننده ترین استخدام مهندس صنایع در شرکت نوین چرم در تهران استخدام مدیر کارخانه در شرکت مهندسی فیروزا در شهرک کاسپین قزوین استخدام کارمند اداری در تهران استخدام کارمند حسابداری - اداری در قزوین استخدام انباردار آشنا به سیستم انبارداری سپیدار در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی روند افزایش دما در قزوین

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: از امروز روند افزایش نسبی دما را در استان پیش‌رو داریم.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی چند روز آینده وضعیت جوی در سطح منطقه پایدار بوده و شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای امروز ۲۶ فروردین ماه، سرعت وزش بادها ملایم‌تر می‌شود و در کانال بادی استان یعنی شهرهایی مانند کوهین، تاکستان و بوئین‌زهرا گاهی وزش بادهای شمالی را خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: به لحاظ دمایی از امروز روند افزایش نسبی دما را پیش‌رو داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم افزایش دما در استان قزوین
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • وارادات واگن‌های چینی مترو به کجا رسید؟ | پشت پرده معطل ماندن این قرارداد مهم شهرداری مشخص شد
  • آلمان میزبان بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور
  • پیش بینی هواشناسی
  • ماجرای سنگ اندازی برای واردات واگن های متروی تهران چیست؟​
  • ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
  • پیش‌بینی روند افزایش دما در قزوین
  • هوای قزوین به تدریج گرم می شود