Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاظم اردو مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول گفت: با توجه به وضعیت بحرانی بیمارستان‌ها، شیوع کرونا و همچنین نیاز همه جانبه مراکز درمانی به کمک‌های خیرین عرصه سلامت، مجمع خیرین با تشکیل پویش‌ها و دعوت از عموم مردم خیرخواه توانست دیروز تعداد ۳۰ دستگاه یخچال تهیه شده از سوی خیرین سلامت را به بیمارستان بزرگ این شهرستان اهدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردو از زحمات کادر درمان و مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی ۱۶ ساعته تست کرونا قدردانی کرد و افزود: بیمارستان با کمبود فضا برای بستری کردن بیماران حاد مواجه است، از این رو بخش‌هایی که بی استفاده بودند را راه اندازی کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول بیان داشت: با توجه به نیاز این بخش‌ها به تجهیزات و ملزومات از عموم خیرین تقاضا می‌شود برای رفع کمبود‌های بیمارستان با مجمع خیرین سلامت به عنوان رابط بین خیرین و دانشگاه علوم پزشکی همکاری داشته باشند.

خیرین سلامت دزفول هفته گذشته نیز ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال تجهیزات شامل ۵۰ دستگاه اکسیژن ۴۰ لیتری و ۱۳ دستگاه ترمومتر لیزری به بیمارستان بزرگ دزفول اهدا کردند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت نیکوکاران و خیران خیرین سلامت مجمع خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مسئول واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: کبد مسعود پیک مرد ۶۴ ساله تهرانی که برای مسافرت به گیلان آمده بود بر اثر خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود برای پیوند به بیمارستان بوعلی شیراز منتقل شد.
دکتر سیامک ریماز افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی با هواپیما برای پیوند به بیماری بدحال به بیمارستان بوعلی شیراز ارسال شد.
وی با بیان اینکه پارسال اعضای بدن ۳۳ بیمار مرگ مغزی شده در گیلان اهدا شد، گفت:۴ پیوند قلب، ۳۹ پیوند کلیه و ۲۹ پیوند کبد در این مدت ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • از رفت و آمد رییس سابق تا محرومیت دو ساله/ چالش بزرگ در سال جدید
  • خیرین سلامت؛ مهمترین عامل تحقّق شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه سلامت
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌های مجمع دینی احیای فضیلت به‌ مناسبت شب های قدر
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • لزوم تفکیک «وقف» و «خیریه» در نظام سلامت
  • بیانیه مجمع روحانیون مبارز درباره مراسم چهلم آیت الله موسوی بجنوردی
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد