Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل کودک ۸ ساله‌ای است که ۱۰ روز پیش در ایستگاه مترو شوش شهر تهران گمشده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ اسماعیل بلوچی کودک ۸ ساله‌ای است که ۱۰ روز پیش، زمانی که به همراه دوستانش در ایستگاه مترو شوش بود، گمشده است.

به گفته پدر این کودک، اسماعیل با برادر بزرگترش که ۱۲ ساله است و دیگر دوستانش به بازار بزرگ پانزده خرداد رفته و پس از آن قصد رفتن به پیش پدر را داشته است اما برای دقایقی از آن‌ها جدا شده و در ایستگاهی که باید پیاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراحمد بلوچی پدر اسماعیل می‌گوید: علی رغم اینکه خودش دوست داشت با دوستانش مشغول کار باشد اما چون اسماعیل کوچک و کم سن و سال بود اجازه نمی‌دادم که به سر کار برود.

او می‌گوید: گاهی او را از صبح با خودم به سرکار می‌بردم و عصر با هم به خانه برمی‌گشتیم و اجازه نمی‌دادم مدت زمان زیادی را از من دور بماند.

 

روایت گمشدن اسماعیل از زبان پدر!

پدر اسماعیل ماجرای روز گمشدن اسماعیل را اینگونه روایت می‌کند: آن روز اسماعیل با دوستانش سوار مترو شده است تا به خانه برگردد و در ایستگاه مترو شوش که باید از قطار پیاده می‌شده است ظاهراً از دوستانش جا مانده است و از آن لحظه به بعد اثری از او نیست.

به گفته پدر، اسماعیل به تازگی به ایران آمده و سواد خواندن و نوشتن ندارد و آن‌ها جزو اتباع مهاجر افغانستانی در کشور ایران به شمار می‌روند و مادر این کودک از وی دور است.

بستگان و آشنایان کودک گمشده اسماعیل بلوچی از دل نگرانی و اضطراب مادر وی که کیلومترها دور از او در افغانستان به سر می‌برد، حکایت می‌کنند و همه افرادی که اسماعیل را می‌شناسند، امیدوار به پیدا شدن او هستند.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ضمن انجام مصاحبه با میراحمد بلوچی پدر کودک گمشده اسماعیل بلوچی و تایید صحت مفقود شدن فرزند از طرف وی، از شما مخاطبان عزیز خبرگزاری خواستار این است تا در صورت داشتن هر خبر و نشانی از این کودک گمشده مراتب را به پلیس ۱۱۰ و یا شماره‌هایی که در اگاهی موجود در خبر درج شده است اطلاع دهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حوادث گمشده مترو کودک گمشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو اش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد.  

وی افزود: بدین منظور تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتا واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت، خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کردند و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند.  

فرمانده انتظامی شهرستان بم تصریح کرد: فورا پس از این عملیات، سارقان فراری و سابقه دار با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.  

وی با اشاره به اینکه ۲ سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده می‌کنند، درصدد روشن کردن خودروی وی برآمدند و  اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند، از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • داریوش ارجمند: تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند