Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعدادی از سهامداران کارخانه سیمان کیاسر با ثبت سوژه‌ای با عنوان درخواست پیگیری وضعیت سهام سیمان کیاسر مازندران را در سامانه فارس من ثبت کردند.(اینجا بخوانید)

در این سوژه اعلام شده است، از سال ۱۳۸۵سهام سیمان کیاسر مازندران به مردم فروخته شد. ولی بعد از ۱۴ سال هیچ شفافیتی در مورد پرداخت سود سهام اقدام برای ورود به بازار بورس وضعیت کلی سهامی در دست سهامداران صورت نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درخواست پیگیری وضعیت سهام سیمان کیاسر مازندران و خواستار ورودهرچه سریع تر این سهام به بازار بورس هستیم.

در همین ارتباط جهان‌بخش لطفی‌پور مدیرعامل سیمان کیاسر در گفت‌وگو با فارس  اظهار کرد: وضعیت سهامداران این مجموعه کاملا مشخص بوده و بیشتر سهام مربوط به شرکت تامین آتیه بانک سپه است.

وی گفت: هر ساله صورت‌های مالی از وضعیت شرکت استخراج شده و حسابرس در مجمع حضور پیدا کرده و در سال جاری هم شرکت سوددهی داشته است.

مدیرعامل شرکت سیمان کیاسر ادامه داد: جلسات مجمع براساس برنامه برگزار شده و در جلساتی که تعیین می‌شود حضور پیدا می‌کنند.

وی در ارتباط با وضعیت سیمان کیاسر، گفت: ۱۱ سال این واحد تولیدی احداث شده و تغییرات مدیریتی زیادی داشتیم و بانک سپه در این زمینه ورود پیدا کرده و نزدیک به ۷۳ درصد را شرکت تامین آتیه بانک سپه دریافت کرده و تعدادی از سهامداران هم مردم هستند.

لطفی‌پور یادآور شد: سیمان کیاسر را زمانی که تحویل گرفتم، معدن نداشت در حال حاضر سند کارخانه ندارد، قطعات کارخانه مربوط به ۵۰ سال پیش است و در مدت سه سال حضورم برنامه‌های با عنوان انضباط مالی را عملیاتی کردیم،در مقطعی در نحوه برداشت از معدن تخلفاتی صورت گرفته بود.

وی با اعلام اینکه از زمان ورودم به این مجموعه با بدهی ۶۵ میلیارد تومانی تامین اجتماعی، نزدیک ۷۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی نزدیک به ۳۰ میلیارد بدهی به بانک پاسارگاد مواجه شده بودم، افزود: نخستین کاری کردم برنامه راهبردی تعریف کردیم و بدهی ۶۵ میلیارد تومان تامین اجتماعی و بانک پاسارگارد را کاملا پرداخت کردیم.

مدیرعامل سیمان کیاسر در سال ۹۸ و ۹۹ بهترین برند سیمان در سطح مدیریت  راهبردی انتخاب شده است، گفت: با توجه به موفقیتی که داشتیم برنامه‌ریزی برای حضور پرقدرت در بورس را هم در دستور کار داریم.

وی در پاسخ به این سوال ظاهرا ۲۵ درصد سهام‌داران مردم هستند، چگونه در جریان وضعیت شرکت قرار می‌گیرند، افزود: مجمع سالانه برگزار شده و اطلاعات زمان برگزاری در روزنامه رسمی اعلام می‌شود و هیجدهم ماه گذشته مجمع در تهران برگزار شده است.

لطفی‌پور از سهامداران درخواست کرد که نسبت به فروش سهام اقدام نکنند، افزود: وضعیت شرکت رو به بهبودی است و بیش از هزار و ۸۰۰ نفر سهام‌دار داریم و برای آنها برگه صادر کردیم و قرار است که در بورس عرضه شود و نیاز به وقت داریم.

وی یادآور شد: نزدیک به ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزار نفر غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت دارند، واحدهای که نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال زیان داشت امسال ۵۲ میلیارد تومان سود داشته است با همین وجود مشکلاتی داریم.

مدیرعامل سیمان کیاسر ادامه داد: برنامه‌ریزی برای دریافت سند به نام شرکت در دستور کار بوده و با هماهنگی انجام شده با مدیران صمت استان نسبت به افزایش ده هکتاری معدن این مجموعه اقدام کردیم، هفته گذاشته پروانه بهره‌برداری ۱۱۵ هکتار را دریافت کردیم و برنامه داریم که کارخانه را برای ۵۰ تا ۶۰ سال آینده احیاء کنیم که مشکلات برای آیندگان ایجاد نشود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: برگزاری مجمع سالیانه سامانه فارس من سیمان کیاسر برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟