Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@14:26:08 GMT

عادی انگاری و سفرهای نوروزی بلای جان مازنی‌ها شده است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۹۲۵۹

عادی انگاری و سفرهای نوروزی بلای جان مازنی‌ها شده است

گروه استان‌ها - متاسفانه عادی انگاری و کم توجهی مردم به فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران همه‌گیری کرونادر استان مازندران باعث شده تا شرایط حاد و بحرانی ایجاد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   ساری  ، شیوع ویروس منحوس کرونا وارد پانزدهمین ماه خود شده است و رفته بود که این استان در قبل از ایام عید به سمت استان‌های آبی سوق یابد ولی متاسفانه بی تدبیری دولت سبب شد تا راه‌ها باز و کرونا در استان جولان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای نخست سال جدید در کنار میهمان ناخوانده ویروس کووید 19، ویروس انگلیسی نیز در استان از سه و هشت نفر به حدود بیش از 200 نفر در پایان نوروز افزایش یافته و اکنون همه شهرهای استان درگیر این بیماری شدند.

بیشتر مبتلایان و بستری‌ها در مراکز کرونایی استان دارای شرایطی با ویروس کرونای انگلیسی بوده که متاسفانه آمار مرگ و میرها در این بخش به مراتب بیشتر از نوع کووید 19 بوده است.

آمل یکی از شهرهای مازندران بوده که بیشترین آمار شیوع ویروس کرونا را به خود اختصاص داده و متاسفانه مبتلایان به ویروس انگلیسی در این شهر به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر روز افزایشی است.

  تعداد بیماران کرونایی در آمل نگران کننده است  

علیرضا شریعت، معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در  آمل  میزان بستری بیماران مبتلا به پنج بیمارستان این شهرستان را رو به صعود بوده است، بیان کرد: با اقدام به موقع این میزان تثبیت شده به طوری که با همکاری مردم، کادر درمان و اجرای طرح شهید سلیمانی با  بستری بیش از  340 بیمار کرونایی در روزهای گذشته اکنون به تعداد 290 بیمار رسیده است.

وی افزود: متاسفانه سن فوتی‌های بیماران کرونایی کاهش یافته و این بسیار نگران کننده است.

شریعت با بیان اینکه در یک ماه سال جاری 48 فوتی بیماران کرونایی داشتیم، گفت: در اولین روز اردیبهشت نیز تعداد فوتی دو نفر بوده و این آمار زیاد است.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا آمل عنوان کرد: بین این فوتی‌ها سن 39 ساله و در چند روز گذشته نوجوان 13 ساله داشتیم و این نشان دهنده پایین آمدن سن مبتلایان و فوتی‌های ما به کرونا است.

وی وضعیت آمل را بحرانی و قرمز بیان و مطرح کرد: در این وضعیت قرمز برخی محدودیت سازی‌ها الزامی است، اجرای قوانین برای مردم شاید ایجاد دردسر باشد اما لازم و ضروری است.

نقره داغ متخلفان کرونایی/ 62 واحد صنفی در گلستان پلمب شد کرونا در جهان/ ابتلای 345000 هندی در 24 ساعت گذشته + جدول تغییرات روحانی:‌ 18 استان در وضعیت خوبی نیستند/ تیم‌های ویژه نظارت کرونایی تشکیل شود

به دنبال شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس منحوس کرونا، تعطیلی واحدهای صنفی استان وارد هفته سوم خود شده است ولی عادی انگاری مردم و خستگی آنان از گذاشتن ماسک به دلیل گرمای هوا کاهش یافته است.

انتهای پیام/ 681/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازی‌ توله خرس با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم) بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم) بز‌های کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • آلودگی صوتی؛ بلای جان شهرها