Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه مهدقرآن در پی درگذشت استاد حاجی حسنی، پیشکسوت و مدیر پرتلاش مهدقرآن شهرستان ابهر در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: استاد حاجی حسنی پیشکسوت و مدیر پرتلاش مهدقرآن شهرستان ابهر به دلیل عارضه بیماری کرونا روز چهارشنبه، اول اردیبهشت ماه سال جاری مقارن با هشتم ماه مبارک رمضان به لقا الله پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه کشوری مهدقرآن، از سوی سیدمحمود چاوشی، مدیرعامل موسسه در پی درگذشت این مدیر فعال قرآنی پیام تسلیتی برای خانواده آن مرحوم و جامعه بزرگ مهد قرآن صادر شد:

 

انا لله و انا الیه راجعون

با تاسف و تاثر بسیار اطلاع یافتیم استاد پیشکسوت و مدیر فعال و خادم پرتلاش کتاب آسمانی برادر مومن ، انقلابی خادم قرآن کریم آقای پرویز حاجی حسنی مدیر مهدقرآن شهرستان ابهر با کوله باری از عشق و ارادت به قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست .

درگذشت این خادم قرآن و همکار عزیز و مدیر پرتلاش را به جامعه قرآنی استان زنجان             علی الخصوص شهرهای زنجان و ابهر و به اساتید ، مربیان و حافظان مهدقرآن این شهرها و همسر گرامی و فرزندان عزیزش تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت داریم به برکت ماه مبارک رمضان  ایشان را با قرآن محشور فرماید

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه کشوری مهد قرآن پیام تسلیت حاجی حسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • قرآن همه چیز ماست
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی