Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: فرآیند انتخابات شورای شهر قزوین در مرکز استان به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: فراآیند انتخابات بر اساس روز شمار انتخابات درحال پیگیری و انجام است.

وی افزود: ستادهای انتخابات استان قزوین شهرستان و بخش و نیز هیئت های نظارت شوراها و هیئت بازرسی  انتخابات استان به صورت منظم و مستمر فعالیت های این عرصه را رصد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش 8 درصدی ثبت نام شوراهای روستایی

حبیبی یادآورشد: ثبت نام داوطلبان شورای روستایی به نسبت دوره گذشته 8 درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: تمامی 28 شهر و 679 روستای استان برای برگزاری انتخابات به حد نصاب رسیده و انتخابات در آنها برگزار می شود در حالی که در دوره گذشته 28 روستا فاقد شورا بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهارداشت:  دو انتخابات مهم و پر حجم در پیش رو داریم که انتخابات ریاست جمهوری و شوراها می تواند نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور داشته باشد و حضور در آن بسیار مهم و اساسی است.

وی اضافه کرد: حدود 30 هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و محافظ صندوق در حال ساماندهی هستند که با بکار گیری 3 هزار دستگاه خودرو تلاش خواهد شد این رویداد مهم بخوبی برگزار شود.

حبیبی اظهار امیدواری کرد با بستر خوب فراهم شده در استان و امانتداری در آرای مردم و رعایت موارد قانونی شاهد انتخابلاتی گسترده در این استان باشیم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی انتخابات استان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس