Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@21:40:54 GMT

آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی پایان‌نامه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۰۷۸۷

آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی پایان‌نامه اعلام شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دبیرخانه جشنواره ملی پایان‌نامه سال از برخی تغییرات در ساختار این جشنواره خبر داد و اعلام کرد: این دوره از جشنواره با تأکید بیشتر بر توجه به نیازهای کشور و کاربردی بودن آثار شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در سه بخش اصلی، ویژه و بین‌الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویان و طلابی که در بازه زمانی ۱۳۹۷/۷/۱ تا ۱۳۹۹/۶/۳۱ از پایان‌نامه خود در مقاطع تحصیلات تکمیلی دفاع کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی isba.ir در جشنواره شرکت کنند. آخرین مهلت ثبت نام نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ اعلام شده است.

بر اساس اعلام کمیته علمی نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال، بخش اصلی این جشنواره شامل حوزه‌هایی در شش گروه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و علوم انسانی است. بر این اساس، در هریک از گروه‌ها دانشجویانی که صرفاً در موضوعات زیر از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بخش ویژه نوزدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال

در بخش ویژه این جشنواره، پایان‌نامه‌های نگارش شده در زمینه‌های «محیط زیست»، «اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی»، «مطالعات کتاب، کتابخوانی و نشر»، مکتب شهید سلیمانی (ابعاد معنوی، فرهنگی، سیاسی، نظامی)، «فضای مجازی و یادگیری الکترونیک» پذیرش می‌شوند.

بخش بین‌الملل نوزدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال

در این دوره از جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی برای نخستین بار بخش بین‌الملل به جشنواره اضافه شده است. این بخش به دانشجویان غیرایرانی اختصاص یافته که پایان‌نامه‌های خود را با موضوع ایران تدوین کرده‌اند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.isba.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1093923 برچسب‌ها حمایت از پایان نامه جشنواره دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حمایت از پایان نامه جشنواره دانشجویی نوزدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان