Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:30:19 GMT

جوان الیگودرزی در رودخانه «سزار» غرق شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۱۳۶۴

جوان الیگودرزی در رودخانه «سزار» غرق شد

مهرداد فلاح در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: صبح امروز شنبه، تیم غواصی سازمان آتش نشانی خرم آباد برای تفحص فرد غرق شده در رودخانه «سزار» به آبشار «بیشه» اعزام شدند.

وی، افزود: روز گذشته، جوانی ۳۰ ساله به قصد شنا وارد رودخانه می‌شود که متأسفانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اعزام تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد به آبشار «بیشه» برای تفحص پیکر جوان غرق شده در رودخانه «سزار»، بیان داشت: جستجوها توسط غواصان سازمان آتش‌نشانی خرم آباد همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5196526

منبع: مهر

کلیدواژه: آبشار بیشه غرق شدگی شهرداری خرم آباد مهرداد فلاح ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا گناوه محدودیت های کرونایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرگان ماه مبارك رمضان اردبیل کمک مومنانه سردار حجازی سازمان آتش نشانی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد

اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد گفت: بنا به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی، به شهروندان توصیه می‌شود، علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، به دلیل امکان وقوع سیل از استقرار یافتن در مناطق مرتفع و اتراق و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، طی این مدت خودداری کنند.

وی افزود: بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی، بخش وسیعی از کشور و از جمله استان کرمان تا پایان هفته جاری تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار می‌گیرد که پیامد آن بارش‌های سنگین و جاری شدن سیل در این مناطق خواهد بود.

ایزدی تصریح کرد: هر چند مردم و مسئولان از آمادگی بیشتری برای اقدامات پیشگیرانه برخوردار هستند، اما وضعیت برخی از مناطق بخش یزدان آباد به گونه‌ای است که واهمه بروز خسارت بر اماکن و زیرساخت‌ها همچنان وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری، بخشداری، شهرداری، راهداری، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و جهادکشاورزی برای مقابله با خسارت احتمالی، تخلیه هموطنان از نواحی حادثه‌خیز مانند بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاکسازی کانال‌ها و آبراهه‌ها و بازگشایی دهانه پل‌ها توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • شیرجه پراید سفید رنگ به رودخانه مرزن آباد در جاده چالوس
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد