Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:28:02 GMT

تمدید تعطیلی یک هفته ای اصناف در گرگان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۴۰۴

تمدید تعطیلی یک هفته ای اصناف در گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان اظهارکرد: شهرستان گرگان همچنان در وضعیت هشدار قرمز قرار دارد، بر همین اساس طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مشاغل گروه دو، سه و چهار مجاز به فعالیت نیستند.

فرماندار گرگان افزود: مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا، همه دستگاه های اجرایی غیرضرور با یک سوم نیرو و دستگاه های اجرایی ضروری با یک دوم نیرو باید خدمات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی ادامه داد: نظارت ها بر بازار طبق روال گذشته توسط تیم های گشت نظارتی در سه نوبت صبح، عصر و بعد از افطار ادامه دارد و با کسانی که قانون را تمکین نکردند برخورد قانونی می شود.

وی بیان کرد: در ادارات هم کارمندان موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بوده و در صورت عدم تمکین باید به هیئت تخلفات اداری معرفی شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان هم در این جلسه گفت: بیش از ٩٠ درصد کادر درمان در گرگان واکسینه شده اند.

مرتضی غلامی افزود: برای تشخیص سریع موارد مشکوک به کرونا نیاز است سرپرستان خانوار اطلاعات مورد نیاز را در سامانه مرکز بهداشت ثبت کنند که تاکنون بیش از ٧٠ درصد این اقدام صورت گرفته است.

کد خبر 5196614

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد حمیدی فرمانداری گرگان ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا محدودیت های کرونایی گناوه گرگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل انتخابات 1400 کمک مومنانه ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسینی پیش از ظهر پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان پیوست فرهنگی تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» را آماده کرده و آن را در اختیار ادارات و ارگان‌های استان قرار خواهد داد.

وی افزود: در حوزه فرهنگ چه در سطح استان و چه در سطح کشور چالش‌هایی داریم و متأسفانه جلساتی هم که با عنوان شورای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود در حد طرح نظریه و شعار است و خروجی ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، از فرهنگ به عنوان دغدغه مهم مقام معظم رهبری نام برد و گفت: اما متأسفانه مدیران در این خصوص دغدغه‌ای ندارند.

حسینی با انتقاد از خلاء نبود پیوست رسانه‌ای در جامعه و با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که در آن هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد، عنوان کرد: عظمت این عملیات را تمام جهان درک کردند اما به دلیل نبود پیوست رسانه‌ای این عظمت در داخل کشور توسط مردم آنچنان شاید و باید درک نشد و مردم گاهاً مغموم رسانه‌های ضد انقلاب شدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: حضور مسؤولان بین مردم در تحقق شعار سال بسیار اثرگذار است و متأسفانه خیلی از مسؤولان ما ارتباط مؤثری با مردم ندارند.

وی از همکاری طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با سفیران معاونت اجتماعی سپاه بیت المقدس و نیروهای انتظامی استان در اجرای طرح نور خبر داد و گفت: طرح نور برگرفته از آیات ۳۰ و۳۱ سوره نور در قرآن کریم است که به صراحت تکلیف حجاب را مشخص کرده است.

حسینی تأکید کرد: خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد مردم استان کردستان از اجرای طرح نور برای مقابله با بی حجابی در جامعه استقبال کرده‌اند.

کد خبر 6081874

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳
  • شنبه را به جای پنجشنبه تعطیل کنید
  • چالش‌های تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها