Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:18:25 GMT

رشد ۸ درصدی تولید کنسانتره زغال‌سنگ ایمیدرو در سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۳۷۰۹

رشد ۸ درصدی تولید کنسانتره زغال‌سنگ ایمیدرو در سال ۹۹

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ۲ شرکت تابعه این سازمان یعنی طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان اسفندماه پارسال ۷۱۵ هزار و ۸۳۰ تن کنسانتره زغال‌سنگ تولید کردند.

این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۶۶۴ هزار و ۵۶۸ تن بود.

از این میزان، ۶۱۶ هزار و ۱۵۹ تن توسط شرکت زغال‌سنگ طبس و ۹۹ هزار و ۶۷۱ تن از سوی شرکت البرز مرکزی تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش ۵ درصدی میزان استخراج برپایه این گزارش، در ۱۲ ماهه پارسال شرکت‌های زغال‌سنگ طبس و البرز مرکزی یک میلیون و ۶۶۹ هزار و ۵۱۵ تن ماده معدنی استخراج کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۸ (یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۵۳۱ تن)، پنج درصد رشد نشان می‌دهد.

پارسال میزان ارسال کنسانتره به شرکت‌های داخلی نیز ۶۹۸ هزار و ۱۸۴ تن بود که نسبت به میزان کنسانتره ارسالی در مدت مشابه سال ۹۸ (۷۰۰ هزار و ۵۵۸ تن)، سه‌دهم درصد کاهش یافت.

برچسب‌ها ایمیدرو رونق تولید توسعه ایران توسعه اقتصادی زغال سنگ طبس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایمیدرو رونق تولید توسعه ایران ایمیدرو رونق تولید توسعه ایران توسعه اقتصادی زغال سنگ طبس اخبار کنکور زغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان

رحمت رحمت‌نژاد اظهار کرد: میزان تناژ بارگیری راه‌آهن لرستان در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که این رقم تناژ بارگیری ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی بیان کرد: میزان تن کیلومتر مبدا - مقصد در اداره کل راه‌آهن لرستان در یک ماه اول سال ۱۴۰۳ به مرز ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

مدیرکل راه‌آهن لرستان درباره جابه‌جایی بار از طریق راه‌آهن لرستان، گفت: سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. این میزان بارگیری در سال ۱۴۰۱، ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن بوده است.

او از افزایش ۴۲ درصدی تعداد واگن‌های قطار‌های باری در استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن‌ها ۵۵۱۸ عدد بود که این تعداد سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد