Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@20:44:44 GMT

مهار آتش‌سوزی شهرک صنعتی ایبک‌آباد اراک (+عکس)

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۴۰۱۶

مهار آتش‌سوزی شهرک صنعتی ایبک‌آباد اراک (+عکس)

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش سوزی وسیع یک کارخانه گونی‌بافی در شهرک صنعتی ایبک‌آباد اراک با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

‍« مسعود آقازیاتی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:آتش سوزی در کارخانه گونی بافی واقع در شهرک صنعتی ایبک آباد  ساعت سه بامداد امروز رخ داد که زبانه‌های آتش به کارخانه تیلرسازی در مجاور آن سرایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۵۰ و ۲۲۰ به ترتیب از کوی مصطفی خمینی، شهرصنعتی، میدان فراهان، کوی رضوی و کوی الغدیر به همراه خودروی فوماتیک، تانکر آب پشتیبان و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی ایبک آباد اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: معلت حریق هنوز مشخص نشده اما آتش به حدی بود که شعله‌های آتش تا ۵۰ متر به آسمان زبانه کشیده بود و هرلحظه نیز بر شدت آن افزوده می‌شد.

آقازیارتی اظهار داشت: به دلیل سرعت گسترش بالای آتش  ۲سوله‌ کناری این کارخانه که یک کارگاه تیلرسازی بود نیز آتش گرفت و سوله سوم نیز در خطر سرایت آتش بود.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی از چهار طرف با استفاده از چندین رشته لوله‌های آب پرفشار آتش نشانی و همچنین کف خاموش کننده مشغول خاموش کردن این آتش سوزی شدند و در ابتدا با سرعت عمل بالا و عملیات دقیق توانستند از سرایت آتش به سوله سوم کارگاه تیلرسازی و بروز خسارت‌های بیشتر جلوگیری به عمل آورند. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: پس از عملیات موفق جلوگیری از سرایت آتش، آتش نشانان از چندین جهت به مقابله با آتش‌سوزی گسترده در سوله‌های درگیر حادثه شدند و با تلاش فراوان توانستند پس از ۱۱ ساعت ساعت عملیات نفس گیر آتش را مهار و خاموش کنند.

آقازیارتی تصریح کرد: هم‌اکنون آتش نشانان مشغول لکه گیری و جداسازی لوازم سوخته از داخل سوله‌ها هستند.

وی گفت: علت وقوع این آتش‌سوزی در دست بررسی است.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

لینک کوتاه: asriran.com/003H9f

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرک صنعتی ایبک آباد آتش نشانی آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، حدادیان رییس آتش نشانی بم آتش‌سوزی سردخانه نگهداری خرما بعد ازگذشت ۱۰ساعت مهار شد.

وی گفت:در این آتش سوزی بیش از ۸۰کامیون خرما در آتش سوخت و هم اکنون کار لکه گیری اتش'توسط آتش نشانان ادامه دارد.

رییس آتش نشانی بم افزود: علت آتش سوزی در حال برسی است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم